Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af netværk i Aarhus

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne invitere folk der søger et større netværk, hvor vi mødes ca en gang om måneden. Vi mødes et sted, på et arbejdsplads eller café. Vi fortæller hver især hvad vi laver og hvad vi søger. Hvis vi kun tænker på os selv begrænser vi vores muligheder. Håber på Din opbakning. Finder sted når vi nærmere os. Koster gratis, mulighederne er uendelige😊  jhj

Første gang finder sted nu på fredag kl 14-1530, p.o.pedersensvej 26. LaserTryk ligger lokale til.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé! Simon og jeg fra ErhvervsHjemmesider.dk søger lidt efter nogle netværksmøder - vi er bosat i Aarhus.

Jeg kan dog personligt ikke på fredag, kan være Simon støder til. Ellers er vi friske på at finde ud af noget fremover

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Støder lige til med et indlæg.. :-) 

Er der nogle steder hvor der står skrevet lidt information om tankerne bag? Eller er det helt grønt? 

Anyway - lyder super spændende. 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ganske godt :-) kan dog heller ikke fredag. Men som kommende HA studerende, så er det meget godt at få udvidet netværket og møde nogle andre aminoer!

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Er faktisk ved at sælge mit tømrerfirma, og er gået ind i madbrancehen. Har åbnet en sushi takeaway med en dygtig sushi kok. og her har vi mange udfordringer. Og nogle gange mener jeg forskellige brancher og mennesker kan komme med nyt indput.

Jeg vil gerne skille det lidt ud og sige vi ikke vil begrænses af at man skal være selvstændig, for det kan også være man overvejer at blive selvstændig eller overvejer brancheskift. 

Vil prøve at hver gang vi mødes at det så vidt muligt bliver på en arbejdsplads hvor man stille en lokale tilrådighed og får et kort fortælling om firmaet. 

Vi skal se om vi kan hjælpe hinanden med vores hver især udfordringer.

i min facebook gruppe, under et event jeg har lavet er vi pt 6prs.

vh

mo

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Hinnerup
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jysk Auktionshus Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der kommet gang i noget, eller blev det kun til den ene gang?

Fra Århus - København
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mo!

Super ide, skal nok være der 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skader ikke med inspiration! :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad er nyeste status på dette Aarhus netværk? :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)