Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som donere penge til gratis wordpress plugin?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det pynter vej også meget godt på cv'et, hvis du er udvikler af en relevant stump af den software, som din kommende arbejdsgiver benytter og søger arbejdskraft til at betjene/viderudvikle på.

F.eks. har udviklere af vitale linux-dele generelt let ved at finde job.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis man nu lavede sådan nogle apps og solgte dem for fx 3 dollars, men til gengæld opdateret dem regelmæssig og sikre, at man løbende fejlrettede sikkerhedshuller, bugs og tog meget højde for hastigheden og det ikke sløvede siden, ville nogle så betale for det? Tænker en gangs beløb på 3 dollar.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par plugins jeg tilbyder gratis, primært fordi jeg ser dem så simple / nemme at kopiere at der ikke er potentiale for betaling. Det kan du dog finde en del af på f.x. codecanyon,com

Når du uploader en gratis plugin til wordpress plugin index foreslår de selv man laver en doner url, hvilket jeg så har gjort med de ovennævnte, dog uden jeg forventer noget som helst fra det. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til generelt open source projekter, så donerer jeg gerne, mest for at anerkende at projektet har en værdi for mig og ikke så meget den tid som udvikleren lægger i projektet.

Som udgangspunkt donerer jeg hvad der svarer til ca. 100 danske kroner ($15 eller 15€).

Jeg donerer både til plugins, pakker og færdig software.

Som allerede nævnt, så er der mange der deler ud af gratis software og det er primært som en del af et CV.
Jeg kan referere til min GitHub konto for open source software og samtidig har jeg også nogle få pakker til salg på CodeCanyon.

Der er intet af det jeg tjener penge på. Til gengæld får jeg en del henvendelser på baggrund af mit "offentlige CV" og tjener pengene ad den vej.

Mange dygtige plugin-udviklere kan også hurtigt tjene mange penge på custom-build plugins; og den nemmeste måde at finde de udviklere på er ved at se hvad de lægger op som alle kan bruge.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)