Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom webshop - Magento. Vil et Magentohotel hjælpe ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Før du skifter webhost kan du prøve at flytte javascript til bunden af siden samt bundle og minificere dit css. Du kan også undersøge om det virkeligt er nødvendigt at loade 23 javascript filer for at vise forsiden.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
Før du skifter webhost kan du prøve at flytte javascript til bunden af siden samt bundle og minificere dit css. Du kan også undersøge om det virkeligt er nødvendigt at loade 23 javascript filer for at vise forsiden.

Men det hjælper jo ikke rigtig på at han skriver det er backend (admin-delen) der loader langsomt?

Det er iøvrigt ikke unormalt for en Magento-webshop at loade 23 javascript filer (selvom det er lidt fjollet), hastigheden burde trods dette være langt bedre.

Jeg kan varmt anbefale magentohotel, de ved hvad de laver - de er dog i en helt anden prisklasse end det du har nu.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

GodeToner:
Men det hjælper jo ikke rigtig på at han skriver det er backend (admin-delen) der loader langsomt?

Ja, lige præcis. Det er hele shoppen der er langsom, ikke kun forsiden. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har nu fået flyttet min shop over på et Magentohotel, og jeg må indrømme at det har gjort en kæmpe forskel i hastigheden :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Jeg har nu fået flyttet min shop over på et Magentohotel, og jeg må indrømme at det har gjort en kæmpe forskel i hastigheden :)

- Kim -


Dejligt at høre Yes. Velkommen om bord og god vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)