Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - ordebesked, faktura og andre meddelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!


Jeg bruger Prestashop Cloud og vil høre om nogle kan hjælpe mig/besvare nogle af mine spørgsmål.

1) Kan man redigere den ordebekræftelse der bliver sendt ud til kunden? Eller "shipping", "delivered" og de andre meddeleser som man har mulighed for at sende til kunden?
2) Den faktura som også bliver sendt, kan man også redigere den? Eller gør så den ikke bliver sendt? og man så gøre det manulelt?
3) Er der nogle om kender en gratis modul/program, som kan gøre disse ting? altså sende ordebekræftelse og faktura? Måske automatisk efter en kunde har købt noget?


Mange tak for hjælpen på forhånd. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen som kan hjælpe mig?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Du kan ændre emails under Lokalisering | Oversættelser. Her vælger du emails i den første drop down, hvorefter du får en liste med alle standard emails som du kan redigere.

2) For at redigere faktura og andre pdf'er gør du det samme som ovenfor, men du vælger PDF oversættelser i stedet

3) Det skulle gerne køre automatisk uden ekstra moduler, så kunden får tilsendt ordrebekræftelse og faktura ved et køb

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig mange mange tak! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg har bare lige et sidste spørgsmål og håber du lige kan hjælpe mig. 
Det der gæstesporing, som kunder kan bruge når de betaler som "gæst". Hvor kan jeg administrer det henne? Kan jeg evt. sætte det nede ved min CMS blok, altså der hvor der står min "handelsbetingelser", "kontakt os" osv..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)