Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du fodboldfan??? Så søger jeg dig/jer til et nyt online koncept

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som overskriften siger så søger jeg efter dig/jer som partnere med forskellige kompetencer og interesse for fodbold, til et nyt koncept målrettet fodboldfans. Interessen for fodbold er ikke et krav, men gerne Smile

Der er tale om et internationalt koncept målrettet fodboldfans rundt om i Europa, som vil hjælpe dem med at komme ind og se fodboldkampe, trygt og sikkert. På nuværende tidspunkt findes der et enkelt dansk konkurrent, men mit koncept indeholder flere features der kan tjenes penge på.  

Efter min mening så er der potentiale til at overføre konceptet inden for andre sportsgrene eller inden for andre former for events.

Jeg koder selv i .NET og er uddannet som Webintegrator. Pt. har jeg et arbejde og bruger fritiden på at lave så mange ting selv som muligt. Derfor ønsker jeg at teame op med et par andre med forskellige kompetencer. Det gøre jeg fordi jeg vil dele denne projekt med andre fodboldfans, hvor vi kan arbejde med noget vi brænder for, ikke mindst have det sjovt og lave noget socialt sammen.

De kompetencer jeg mangler/efterlyser er indenfor:

-          Programmør, dvs. en med mere erfaring end mig. Hvilket kodesprog hjemmesiden skal kodes i er noget jeg ikke har bestemt mig endnu for men der kan tages fælles beslutning

-          Designer/grafiker, som kan stå for alt det grafiske på hjemmesiden dvs. design og logo osv.

-          SEOGoogle Adwords

-          Sociale Medier

-          Online/offline markedsføring

-          Noget helt andet som kunne være relevant som jeg har overset, 

Alle spørgsmål og input er selvfølgeligt velkomne. Jeg ser frem til at høre fra nogen interesserede Aminoer så vi kan få skudt dette projekt hurtigst muligt i gang

Ha en go weekend

Mvh. ET

 

 

 

 

Tilmeldt 18. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej E T 

Konceptet lyder rigtig godt, men kan du uddybe en smule hvad det præcis går ud på ? :)

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan: sociale medier, offline/online markedsføring og hjælpe til med programmeringen. Mail mig på: mutex@live.dk

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MrLagoni

Jeg synes selv konceptet lyder rigtigt godt og er sikker på at andre fodboldfans vil også kunne lide det og sætte pris på det når det er komme oppe at køre

Det tætteste jeg kan fortælle om konceptet er at det er i noget i stil med Momondo og så alligevel ikke

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Er selv Real Madrid fan :-)

Har du nogen links eller noget du kan henvise til som du har lavet, bare så jeg et billede af hvad du kan :-)

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende mig en mail? Vil helst sende privat:-)

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra lidt flere selvom du ikke måske interessere dig for fodbold

Forsat go weekend alle sammen

Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej😊

Jeg kunne sagtens køre dine sociale medier hvis det er. Administrerer i øjeblikket 2 facebooksider med 7-800 likes, som jeg selv har bygget op fra bunden.

Er du interesseret, eller se eksempler, så skriv en privat besked😉

Rasmus

Ps. Stor Arsenal og Brøndby fan

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker jer Aminoer go weekend og hører gerne fra flere der kunne tænke sig at være med

Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ved ikke om tråden her er død, men du må meget gerne sende mig en mail på Oliverpalha123@hotmail.dk, hvis dit projekt stadig er undervejs. :)

mvh Oliver Palha

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)