Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste og billigste webhotel?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at starte min egen webshop. Jeg har fået et tilbud af et webbureau der vil designe det billigt, mod at jeg indgår i deres portfolio til deres egen markedsføring. Det vil jeg gerne. MEN i pakken er inkluderet webhotellet, som koster 999kr/måned, excl moms, afregnet årligt forud. Det synes jeg lyder meget dyrt? Sælgerens forklaring var, at min forretning kræver masser af plads, og så er det et erhvervswebhotel, som bliver SEO-rangeret højere i google end private webhoteller. Jeg ved ikke meget om dette, men kan det passe? Hvad betaler i for hosting af jeres webshops? (jeg fik desværre ikke fat i navnet på hosting-udbyderen).

På forhånd tak for svar!

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætterspiren:
Sælgerens forklaring var, at min forretning kræver masser af plads, og så er det et erhvervswebhotel, som bliver SEO-rangeret højere i google end private webhoteller.

Tør heller ikke sige om det har betydning. Men jeg anvender Unoeuro, og det fungerer upåklageligt til min shop - og ved mange andre også anvender det. Samtidig har de hurtig og super service, hvis der skulle opstå problemer. 

Mvh Uffe

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er i hvert fald en god sælger :-) 

Når det kommer til webhoteller og SEO er det hastigheden, som altovervejende er vigtig. At de sælger det som "privat" eller "erhvervs"-webhotel har som udgangspunkt ingen betydning. Når det kommer til hastighed, er selve hjemmesidens opbygning lige så vigtig som webhotellet, men lad os for nu antage, at der er styr på den del, og fokusere på webhotellet.

Medmindre du har helt exceptionelle og ekstraordinære krav, lyder 999,- /mdr som et meget, meget dyrt webhotel. "Meget plads" gælder ikke i den sammenhæng. Vores egne webhoteller koster fra 10,- til 99,- pr. måned. De er indrettet sådan, at jo større et webhotel-pakke, jo mere CPU får du til rådighed. Alle vores webhoteller er som udgangspunkt lige hurtige, men du kan klare flere besøgende på de større pakker. Jeg sender gerne et par referencer, hvis du ønsker det. Et eksempel er en webshop med 500 produkter og nogen tusinde besøgende om dagen, som kører fra et af vores Premium Pro hoteller (dem til 99,- /mdr). 

Uden at jeg kender dem, du har snakket med, lyder det som et meget dyrt webhotel. Medmindre det kan noget helt ekstraordinært (jeg ved ikke lige, hvad det skulle være?) - bør du diskutere den pris med ham. Der findes billigere alternativer - både os hos Meebox, men også stort set alle andre udbydere i Danmark kan tilbyde det billigere.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på hvad det er du søger, hvad din shop bliver bygget på og meget andet.

Men skulle jeg vælge for dig, ville jeg typisk vælge en af 3:

Siteground.com

powerhosting.dk

eller unoeuro.com

De ligger både i den dyre og billige ende, men er betydeligt hurtigere end de fleste, også den billigste af de 3 som er unoeuro. ingen af de 3 nævnte kommer op på samme pris om året som det tilbud du har fået.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksætterspiren

Det er jo super nemt at sige man kan designe det billigt, hvis man så hiver pengene hjem på hosting :)

Hvad de mener med at deres erhvervshotel ranker højere i SEO end et "almindeligt" hotel, forstår jeg ganske enkelt ikke, det er i mine ører ren salgsgas.

Det vil koste dig knap 12.000,- Kr. hos dem incl. shoppen, hvis du sammenligner med de normale gængse priser på hosting, kan du kigge dig omkring og få bygget din egen webshop for et minimums beløb på 10.000,- Kr. + hosting, du kan sagtens få lavet en webshop til den pris, bare kig dig omkring her på Amino, jeg er sikker på at der er mange der kan lave det til den pris eller billigere, alt efter hvad du skal have naturligvis.

Du skal bruge rigtig meget plads for at forbruge den plads de fleste udbydere tilbyder på hotellerne :) det kan meget vel være at du over tid skal bruge meget plads til database etc. men ikke til at starte med normalt ihvertilfælde.

Held og lykke med projektet.

//Kim

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætterspiren:
Jeg skal til at starte min egen webshop. Jeg har fået et tilbud af et webbureau der vil designe det billigt, mod at jeg indgår i deres portfolio til deres egen markedsføring. Det vil jeg gerne. MEN i pakken er inkluderet webhotellet, som koster 999kr/måned, excl moms, afregnet årligt forud.

Det skulle vel ikke være Skandiaweb eller Danaweb der kom med det tilbud, den der med at det er billigt fordi man indgår i deres portofolio, har været brugt de sidste 15 år mindst. Check kontrakten, det kan være der gemmer sig en bindingsklausul på 24 måneder eller mere.

 

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I øjeblikket ligger jeg på 500 kr pr år, men overvejer at skifte til en bedre udbyder hvor jeg skal betale 1500 kr pr år. Men dine 999 kr pr mdr, lyder altså som rigtig meget. De penge ville jeg heller bruge på andre ting, som du helt sikkert får brug for.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget dyrt.

De fleste webshops kan ligge på selv de helt billige webhoteller fra 10kr om måneden. Dog skal du overveje om du har brug for fx telefon support, som du oftest ikke får på de billige webhoteller. Du kan evt sammenligne priser, Trustpilot rating og mere på min side Hostfinder.dk. I det hele taget får du ikke meget support for 10 kr om måneden og det er det du så kommer til at betale for hvis du vil have.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :-) 

Det lyder som om at du har været igennem en større omgang salgsgas..

I hvertfald lyder det nærmere som om du ikke er blevet tilbudt en "billig løsning", i hvertfald med en pris på 999 kr. pr. mdr. Som andre her i tråden helt korrekt nævner kan et webhotel anskaffes markant billigere andensteds. Dette er dog skrevet uden at kende til de specifikke behov. 

Til sammenligning tilbyder vi typisk hosting til vores kunders webshops i lejet mellem 500 og 1.000 kr. ÅRLIGT. Prisen afhænger af behovet ift. størrelse og besøgsantal. Vores kunder bliver lagt på vores VPS server som har base i Glostrup.

Vi tilbyder vores kunder en webshop til 9.900 kr. i engangsbetaling. Derefter kan de stå hosted til førnævnte pris, eller selv vælge et andet sted. Blot så du har noget at sammenligne med. 

Smid mig en mail hvis du vil høre mere om vores løsning, så kan du uanset hvad bruge vores udspil i dine overvejelser. Er at fange pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 27 58 02 92. 

Uanset hvad ønskes du held og lykke med din webshop herfra :-) 

Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :)

Det var hverken danaweb eller scandiaweb, men business solution. Jeg fandt en tråd om danaweb herinde, lyder som samme forretningsmodel. Ved nærlæsning af kontrakten binder jeg mig til 36 mdr, og med 3 mdr opsigelsesfrist - så helt billigt er det ikke...

Jeg blev urolig da sælgeren insisterede på at jeg skrev under på stedet, og kun modvilligt gav mig lov til at "sove på den".

jeg tænker at jeg måske kan forhandle med dem til at vælge en billigere webhotelløsning (så lige at den dyreste fra unoeuro er 37 om måneden -ret stor forskel!) under alle omstændigheder vil jeg gerne høre hvad det er for et webhotel der koster 999 om måneden... Tror de lægger en ret stor avance oveni... 

Tak for de af jer der også har sendt tilbud, jeg vil bestemt kigge nærmere på det, godt at have lidt at sammenligne med :) 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)