Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg fra Dansk webshop i Sverige

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har en dansk webshop og har et enkelt spørgsmål. Kan man sælge til Sverige fra Dansk webshop? Forudsat man også benytter Klarna. Jeg har ikke midlerne til at skulle oversætte alt til Svensk lige pt. Derfor mit spm.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores erfaring fra kunder der har webshop i Sverige er, at benytter de et svensk nummer til deres kundeservice så er der op mod 72% flere der ringer, end hvis de benytter et dansk nummer på deres webshop.

Vi tilbyder telefonpasning på en del sprog blandt andet svensk og dansk, og vi kan klart se forskel på om kunder benytter et lokalt telefonnummer / kundeservice eller om de beder kunden ringe på et dansk nummer med dansk/engelsk kundeservice, det er langt mere effektivt med det lokale.

Jeg er næsten sikker på at man kan overføre dette til oversættelse også. Godt nok findes google, men skal man handle og læse betingelserne er det klart bedst når de findes på ens eget sprog og mere troværdigt for nogen kunder.

Det er fint at starte op deroppe, hvis man ikke har midlerne, men personligt ville jeg prøve at finde penge til oversættelsen hurtigst muligt og på eksempelvis freelancer kan oversættelse som regels fås relativt billigt.

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger du enkle genkendelige produkter, kan du nemt sælge med en  dansk webshop også uden svensk telefon nummer :)

Når det er muligt så lav eventuelt en svensk info side.

Naturligvis kan dit salg forbedres med en ”svensk” side men du kan roligt starte op og så bruge overskuddet til forbedringer.

Hvis det er muligt i dit betalings system (kreditkort) så brug 3D Secure på betalinger fra Sverige – modsat DK så er det meget brugt i Sverige

Søren

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her, da jeg også påtænker at sælge tapeter i Sverige, fra min webshop nicetapet.dk

Kan man "nøjes" med Klarna, eller skal man have andre betalingsmuligheder til salg i Sverige?

Dbh
Michael Haahr

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Har først set dem nu, har slet ingen mails fået. :/

Jeg tror simpelthen jeg vil starte ud med et .se domæne, og så må jeg tage den stille og roligt. Enten må jeg clone shoppen eller også må jeg redirecte domænet.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle ikke være noget problem med at sælge til sverige du skal jo bare modtage kort i din butik, som udgangspunkt er alle svensker udstyret med et visa eller mastercard af bankerne i sverige , med hensyn til klarna er svenskerne meget glad for at anvende afbetalings løsning via faktura.

Om du lige har skrevet hvad det er du sælger fik jeg ikke lige bidt mærke i , og de forstår også udmærket okay dansk når der læses på nettet.

Personligt kan jeg kun sige jeg har en del kunder i sverige allerede pt og der er ikke et kommunikation problemer hverken via mail eller telefonen

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er stadig i tvivl om fremgangsmåden. Især efter jeg lige læste om et andet indlæg, om duplicate content. Skal jeg købe et .se og redirect til .dk, eller clone shoppen fra .dk til .se, eller bare reklamerer for .dk i Sverige.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Rasmus

Jeg er nysgerrig efter at høre om du fandt en løsning/fremgangsmåde?

Jeg overvejer selv, hvordan jeg skal gribe starten af shop rettet imod Sverige an.

/Thomas

KeySmart.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Silberg:

Hey Rasmus

Jeg er nysgerrig efter at høre om du fandt en løsning/fremgangsmåde?

Jeg overvejer selv, hvordan jeg skal gribe starten af shop rettet imod Sverige an.

/Thomas

KeySmart.dk

Hej Thomas
Jeg har desværre ikke kunne løse dette endnu. Den bedste fremgangsmåde er at få oversat alt til svensk og få svensk support på + svensk domæne. Brug af Klarna er et must, men også dyrt. Desværre har jeg endnu ikke fået mulighed for ovenstående.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar, Rasmus.

Jeg vender her tilbage, hvis jeg lærer noget brugbart på min færd.

/Thomas

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)