Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

On-site materiale til favorable priser? Tjek!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino og alle i dygtige selvstændige/iværksættere!

Jeg ved i sidder en masse derude, som mangler at få lavet alverdens forskelligt on-site materialer og det vil jeg og Tekst-Menageriet så gerne hjælpe jer med!

Herunder ser du vores priser på vores højkvalitets on-site ydelser;

Blogindlæg 0,25 kr. per ord ex. moms
Produktbeskrivelser fra 0,30 kr. per ord ex. moms.
Kategoribeskrivelser fra 0,30 kr. per ord ex. moms
Hjemmesideindhold/tekstforfatning fra 0,35. per ord ex.moms
On-site artikler fra 0,24 øre per ord  ex. moms
Facebook opdateringer fra 45 kroner stykket ex. moms
Skribenter på timelønsbasis fra 225 kroner ex. moms

Der er selvfølgelig stadig 20 % rabat på første bestilling :-) Desuden tilbyder vi stadig en gratis test-artikel til alle vores nye kunder.

Og her er der lidt info for jer, som gerne vil vide lidt mere om os;
Underafdelingen Tekst-Menageriet ( af SEO-fabrikken) har nu været i gang i nogle måneder og vi har allerede hjulpet de første glade og tilfredse kunder.  Vores store fordel, som selvfølgelig kommer vores kunder til gode er, at vores team består af 50+ dygtige skribenter, hvor der er en bred vifte af forskellige baggrunde og faggrupper, som gør det muligt for os, at hjælpe vores kunder med ethvert emne. Desuden har vi efterhånden eksisteret i en del år og har hjulpet mange forskellige kunder med alle tænkelig emner og materialer og derved kan vi også tilføje en bred erfaring og viden på CV'et.

Vil i høre mere eller bestille jeres første opgave eller gratis test-artikel, så skriv endelig til mig på;
Nicky@preislergroup.dk

Kontakt os endelig! Vi vil så gerne vise hvad vi kan og hjælpe dygtige selvstændige med deres on-site materiale!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det har indlæg har givet dig extra kunder i butikken. Men det lokkede da mig til at google Tekst-Menageriet  Jeg klikkede lige ind på sitet og der er et par ting jeg savner. Så jeg tillader mig lige at komme med lidt konstruktiv feedback på den :) ->

Jeg savner et par kunde udtalelser og/eller referencer på det arbejde i har udført - og et telefon nummer så man kan få fat i jer, og hvor er jeres adresse? Måske et par billeder af nogle af de personer i har tilknyttet - nu når i skriver i har 50. Det vil gøre at det fremstår mere troværdig i mine øjne :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Du har helt ret, hjemmesiden har stadig en del mangler, hvilket også er grunden til jeg ikke lige ville henvise til den i mit oplæg. Den skulle gerne være helt opdateret i løbet af denne uge :-)

Den kommer til at ligne http://seofabrikken.dk/ hvor der bl.a. er referencer og telefon nummer. Men ja, at få lagt nogle af de tilknyttede personers billeder på er en rigtig god ide og er også noget vi arbejder på.

Mange tak for dine inputs, det er rart folk giver sig tid til at komme med konstruktiv kritik!

MVH,

Nicky

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky Søgaard:
Desuden har vi efterhånden eksisteret i en del år og har hjulpet mange forskellige kunder med alle tænkelig emner og materialer og derved kan vi også tilføje en bred erfaring og viden på CV'et.

Hvis man har eksisteret "en del år" bør man, efter min mening, også have en hjemmeside, som er mere færdig end det du præsterer lige nu.

Din hjemmeside afspejler, for de flestes vedkommende, dit arbejde, og det ser ikke for godt ud lige nu!

Brug den minimale tid der skal til for at få den til at signalere kvalitet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler nogle seriøse referencer eller eksempler på artikler. Det er umuligt at vurdere kvaliteten vs prisen.

Dog undre jeg mig en del over, at f.eks hjemmesideindhold koster 0,35 øre pr ord, mens et blogindlæg koster 0,25 øre pr ord. Men er et blogindlæg, produktbeskrivelser, kategoribeskrivelser mm ikke hjemmesideindhold? Eller hvad er hjemmesideindhold helt præcist?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

PS jeg har ikke kunne sende dig en PB desværre, den siger du ikke har aktiveret den...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hartmann,

Mange tak for din konstruktive kritik, det sætter jeg altid pris på.

Mht. mit opslag har jeg måske ikke fået formuleret mig korrekt. Det er SEO-fabrikken, som har eksisteret en del år og tekst-menageriet er "blot" en underafdeling heraf, som kun har eksisteret i få måneder - her fokuserer vi på højkvalitets on-site materiale, hvorimod SEO-fabrikken fokuserer mere på almindelige SEO-artikler og linkbuilding-artikler.

Men du har ret i at hjemmesiden ikke afspejler ikke pt. 100 % vores gode arbejde - men som sagt, så vil den være fuldt opdateret inden for en uge, forhåbentligt.

MVH,

Nicky Søgaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller,

Mange tak for din konstruktive kritik også.

Angående referencer fra tidligere tilfredse kunder er dette bl.a. noget af det der også vil komme op på hjemmesiden i løbet af en uge. Hvis man ser på SEO-fabrikken, som tekst-menageriet er en underafdeling af, så vil man bl.a. ville kunne se positive referencer her. Vi værner dog om vores kunders fortrolighed og vores skribenter er omfattet af en NDA - derfor viser vi som udgangspunkt ikke eksempler på artikler. 

Hjemmesideindhold i dette tilfælde er fx tekstforfatning af en hjemmeside, herunder; Tekst til 'profil'/'om os'/'historie' til et firma eller andet, som ikke lige går under betegnelsen produktbeskrivelse, kategoribeskrivelse o. lign. Det skal jeg også have formuleret bedre til næste gang så der ikke er en tvivl om hvad der menes, så tak for dit gode input!

MVH,

Nicky Søgaard

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicky Søgaard:

Angående referencer fra tidligere tilfredse kunder er dette bl.a. noget af det der også vil komme op på hjemmesiden i løbet af en uge. Hvis man ser på SEO-fabrikken, som tekst-menageriet er en underafdeling af, så vil man bl.a. ville kunne se positive referencer her. Vi værner dog om vores kunders fortrolighed og vores skribenter er omfattet af en NDA - derfor viser vi som udgangspunkt ikke eksempler på artikler. 

Nu har jeg tjekket SEO fabrikkens hjemmeside, og de referencer er da intet værd. En reference på 4-5 ord med et random navn, det giver altså intet. Jeg kan hverken kontakte referencen, tjekke referencen ud, eller validere om referencen er ægte eller bare en "ven", som har udtalt sig...

Så ud fra den side ved jeg ligeså lidt om kvaliteten mm, som jeg gjorde før mit første indlæg...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Fashion-Seller,

Det at referencerne mere eller mindre er anonymiseret på siden er bevidst, eftersom vi ikke ønsker vores konkurrenter går efter vores kunder og igen fordi vores kunder netop ønsker at være anonyme.
Det skal også nævnes at vi jo netop tilbyder en gratis test-artikel så kunder på denne måde kan teste kvaliteten af vores produkter, hvis ikke de synes de "stoler" nok på vores hjemmeside :-)

Men alligevel mange tak for dine kritiske inputs, det værdsætter vi altid og alt bliver taget til eftertanke.

Bedste hilsner,

Nicky Søgaard

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)