Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder jeg den bedste webshop-løsning?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Vandreshoppen.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også muligt med en WP Woocommerce shop, hvis I selv kan lave lidt i Wordpress

Fra København / Bordeaux
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Le Raït Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ThereseFrandsen:

Ved du om der er mulighed for at prøve det før køb, en evt demo eller lign. ?

Var denne til mig, Therese? :-) I så fald, nej det ved jeg ikke. Jeg tror det ikke. Jeg sad og rodede med det selv idag. Og selve funktionaliteten så fin ud. Mon ikke man får en eller anden dummy man kan kigge på, inden man trykker "go"? Kan ikke forestille mig andet :)

vh Jon

Fra København / Bordeaux
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Le Raït Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ThereseFrandsen:

Pt har jeg regnet ud at dandomain skal have 745 kr pr mdr for webshop, e-conomic, pakkelabels.dk, og dandomain betalingssystem.

Og egentlig er det ok, men vil lige se danhost . Tak for svar :)

såvidt jeg forstår går der i klassiske webshop løsninger en masse penge til at kunne sikre kreditkort betalinger - dvs indbyggede aftaler med visa, dankort etc. Det kan godt være jeg tager fejl, men det er hvad jeg har ladet mig fortælle i hvert fald. Det er især der, hvor getshopflow er fedt, fordi de samarbejder med noget der hedder Stripe, som af en eller anden - for mig uigennemskuelig - årsag kun tager et par kroner pr transaktion. Hvis man har mange månedlige transaktioner kan det selvfølgelig løbe op. Og det er dét, som jeg forstår er den væsentlige forskel - i de klassiske løsninger som fx dandomain får man en flatrate, her betales progressivt. Så må man derfra afgøre med sig selv, hvor man tror man kan gøre de største besparelser :)

vh Jon

Tilmeldt 15. Dec 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
vi har hos EG shop været igennem flere shop systemer både shopify, wordpress, shoporama, smartweb, one.com, scannet og wonnafind og der hvor man helt klart får den bedste pris og den bedste løsning og brugerflade er helt klart GOLDEN Planet.

de har mange års erfaring med webshops og er ikke bleg for at hjælpe, det er en super support og man får virkelig værdi for pengene.

hvis man selv er lidt teknisk anlagt så er det mega nemt at bygge sin egen side op ellers kan man få skabelon eller få designet sin egen shop for ganske små penge i forhold til andre steder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 20
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale dig at bruge Shopify. Det hele spiller bare, og er nemt at overskue - selv for personer uden de store it-færdigheder. Derudover har jeg også gode erfaringer med Dandomain - dog kan det være dyrt at komme igang hos dem,

Vh Frederik
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)