Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder jeg den bedste webshop-løsning?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en god webshop løsning.
Pt har jeg haft kig på dandomain, men er blevet lidt skræmt af div. Anmeldelser.
Tænker at det må koste 300 excl moms pr måned. Og skulle gerne rumme så mange funktioner som muligt. Evt med tilkøb af løsninger. Hvad kan i anbefale?

Tips til let og billig forsendelse. Pakkelabels.dk?

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For at slippe for løbende udgifter (som kan rende op i meget høje omkostninger) kan du bruge et open source CMS-System. På den måde slipper du for løbende udgifter.

Du skal måske have hjælp til at sætte webshoppen op. Men så snart designet og platformen er oppe, så har du ikke løbende udgifter.

Når jeg skal sætte webshops op for mine kunder, så vælger jeg altid enten Wordpress - Woocommerce, Presrashop eller Magento.

Du er velkommen til at fange mig på mail, hvis du har spørgsmål eller vil have et tilbud: Kasper@toftbraun.dk

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage et kig her: http://billig-prestashop.dk

Der er det muligt at komme igang med Prestashop for et lille beløb, og ligeledes ha adgang til telefon support vedr. din shop.

Prestashop er Open Source og ganske gratis, og du ejer shoppen bagefter, dvs du er ikke bundet af noget og kan flytte din shop rundt som du vil.

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Therese 

Nu ved jeg ikke hvad du mener når du skriver “god webshop løsning“, men i mange tilfælde skal du et stykke over 300 kr. pr. mdr. for at have en fuldstændig løsning med alle de nødvendige funktioner. 

Jeg kan forstå at du primært har kigget på såkaldte hosted løsninger. Altså en webshopløsning hvorigennem du “lejer“ din webshop igennem et låst CMS

Har du overvejet en Open Source løsning såsom WordPress, Prestashop osv? Ved at benytte en Open Source løsning er du ikke låst af én udbyder, samtidig med at du ikke er påtvunget løbende omskostninger. 

Normalt vil du allerede opnå en besparelse ift. hvad det koster at få opsat en WordPress løsning efter ca. 1,5 år. Ovenikøbet står du med din helt egen webshop, som ikke er låst af et CMS. 

Hvis du vil se webshop der ar udarbejdet i WordPress CMS med tilhørende WooCommerce, skal du være velkommen til at kigge på vores referenceliste.

Endvidere er du meget velkommen til at tage kontakt for at høre mere om mulighederne i WordPress. Du kan fange mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk,  eller pr. telefon 27 58 02 92. 

Hav en skøn onsdag :-) 

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du Magento? Magento er open source dvs. du betaler for hosting og betalingsgateway, men jeg tror ikke der er andre der rummer så mange funktioner som Magento. Til gengæld tager det lidt længere tid at sætte den op. Jeg kan evt henvise til en inder der kan hjælpe til en fair pris.

Har du overvejet et pakkehotel? 

Det koster ca. 10-13 kr. per pakke som de sender, for den pris får du varen pakket ind, men jeg går ud fra du derved har gratis lager, de sørger for at du betaler den rigtige pris for transport, deres optimerede indpakning er måske billigere end du selv kan gøre det. Hvis du skal have 200kr. i timen for at pakke ind og det tager dig 5min at hente en vare og pakke den ind, så koster det dig 17kr. i timeløn.

Der findes et lille udvalg af firmaer der tilbyder det, og jeg kender dem ikke personligt, så du må selv finde en der passer dig.

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Selvom mange herinde "kun" taler om open source systemer, synes jeg stadig du burde have enten Dandomain eller evt. Danhost i tankerne, hvis du ikke kan lide de lidt skidte anmeldelser dandomain har fået her for nyligt.

Da ja det koster måske lidt ekstra kroner i det lange løb, men tilgengæld får du den sikkerhed at proffesionelle sørger for at opdatere alt lige fra sikkerhed til nye opgrades, det gør du ikke ved open source, der skal du enten via et eksternt firma eller selv sørge for at holde det hele up-2-date. Der vil jo også komme uventet fejl/problemer løbende, hvilket vil sige at der skal du så ud og have fat i en ekspert eller lede dig frem til de helt rigtige løsninger via forums/grupper, det er også noget du ALDRIG behøver at tænke på ved "lukket" source, da der er det bare og gribe telefonen, og så sørger de for alt hvad der skal laves for at det er oppe og kører igen. Det vil sige at du kun skal bekymre dig om hvad der er vigtigst for dig, at sælge dine varer.

Der er jo fordele ved begge slags, men som sagt synes jeg ikke du skal lade alle de her internet "pro's" presse dig helt væk fra "lukket" source ;)

MVH

Steffan

Fra København / Bordeaux
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Le Raït Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Therese.. jeg skal også selv igang med at lave en webshop. Jeg har tænkt mig at bruge den her løsning: https://getshopflow.com ...eksempel på en jeg kender der bruger den, er her. Jeg synes, designet ser ret fedt ud og det er så vidt jeg kan se meget gennemskueligt og billigt.. en webshop koster $10/20/30 om måneden afhængigt af antallet af produkter du sælger. Så er der et gebyr på... 1,7% mener jeg, at det er af selve transaktionen. Det gebyr går til Stripe som de anbefaler at sætte webshoppen op med for at kunne tage kreditkort (og ikke være nødt til at bruge paypal). Jeg har ledt og ledt, men jeg kan simpelthen ikke se, at der kommer overraskelser eller skjulte omkostninger.

vh Jon

ps jeg har intet med firmaet at gøre.. synes bare det er er cool koncept :) 

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du om der er mulighed for at prøve det før køb, en evt demo eller lign. ?

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt har jeg regnet ud at dandomain skal have 745 kr pr mdr for webshop, e-conomic, pakkelabels.dk, og dandomain betalingssystem.

Og egentlig er det ok, men vil lige se danhost . Tak for svar :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)