Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi dele links?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at lave SEO for et byggefirmaet Atlantic Entreprise, og skal derfor bruge en masse indgående links

Er der nogen herinde, som er interesseret i at dele links med mig? Jeg administrerer flere forskelliger hjemmesider, så har mulighed for at linke, uden at Google kan spotte, at der er tale om  ''link deling''. 

Håber der er nogen som er friske.

Mvh

Christian Korsager

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian Korsager:
Jeg er ved at lave SEO for et byggefirma, og skal derfor bruge en masse indgående links. 

Hej Christian.

Selv om du stiller dit spørgsmål uden at nævne byggefirmaet ved navn, så er du naturligvis opmærksom på indholdet af din signatur, ikke? :-)

Lad mig lige anbefale den gode Mikkel deMib's gamle men stadig højaktuelle blogindlæg Kunsten at røve en bank.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet fremgår i mit indlæg ;)

Men tak for linket til artiklen med DeMib. Vil også ''tjekke'' din tjekliste med 70 punkter. 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Lad mig lige anbefale den gode Mikkel deMib's gamle men stadig højaktuelle blogindlæg Kunsten at røve en bank.

Tænkte også på det gamle indlæg da jeg læste tråden :-)


Jeg tjekkede lige hurtigt jeres flotte hjemmeside ud og det er en rigtig fin opbygning med de mange undersider, som også giver mulighed for at ranke på mange af disse søgeord.

Personligt synes jeg meta title på forsiden er lidt kort og kedelig.
Derudover bed jeg mærke i at der ikke er ret meget intern linkbuilding (ihvertfald ikke på de sider jeg lige tjekkede) så det vil jeg klart anbefale jer at lave :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input. Det vil jeg kikke på.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)