Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tror i vinder kampen om butikkerne MobilePay Vs Swipp

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Ulempen for Swip er, at de 2 millioner der er kunder i Danske bank ikke kan bruge det. 

knapt 1,2 mio i dk men ja det er ulempe

Jo Samsung og flere andre har noget på vej - nok med apple og google som de mest aktuelle

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

en enkel underdog er der da også plads til POWAtag http://www.powa.com/powatag/
denne har indgået samarbejde med NETS , så det er lidt spænderne at se om der kommer noget ud af det samarbejde :) 

et andet bud kunne være meWALLET som vel i bedste fald er en hybrid platform som tilbyder at samle de andre platforme i en BOX
hvilket jeg ser som en af de ting der evt kunne gå hen og blive et krav fra butikkerne, da jeg ikke kan se at det er i deres interesse at skulle have flere boxe samt integrationer.

Tak for spænderne debat ! ;) 

dbh
JAcob Ipsen

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som enduser som har prøvet begge dele falder mit valg ihvertfald suverænt på MobilePay. Det kører bare og virker mere intuitivt. Jeg kan tælle på en hånd hvor tit jeg har orket at bruge swipp, men løber tør for fingre og tæer når det samme gør sig gældende for MobilePay.

Synes simpelthen det er så enerverende og træls som bruger at man skal til at fumle med NemID og nøglekort for at bruge swipp mens at en 4 cifret kode er mere end nok til MobilePay. MobilePay gør det nemt og simpelt hurtigt at overføre penge til en anden. Swipp formår at gøre det lige så træls og bøvlet som en alm bankoverførsel..... IMO

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Jacobsen:
Synes simpelthen det er så enerverende og træls som bruger at man skal til at fumle med NemID og nøglekort for at bruge swipp mens at en 4 cifret kode er mere end nok til MobilePay.
det har jeg da aldrig skulle. Man har det som en app  og skal ikke andet end ha sin egen kode - ingen som helst nemID eller andet - så den må du nok lige lave om

Log på med egen kode - intet andet - skriv modtagers telefon og vælg beløb og slut 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Flemming Jacobsen:
Synes simpelthen det er så enerverende og træls som bruger at man skal til at fumle med NemID og nøglekort for at bruge swipp mens at en 4 cifret kode er mere end nok til MobilePay.
det har jeg da aldrig skulle. Man har det som en app  og skal ikke andet end ha sin egen kode - ingen som helst nemID eller andet - så den må du nok lige lave om

Log på med egen kode - intet andet - skriv modtagers telefon og vælg beløb og slut 

vh John H



Ved Nordea ligger det i deres netbanks app og jeg har skulle bruge nemid alle de gange jeg har skulle bruge det. Hvorfor jeg ikke rigtigt har brugt det da jeg fandt ud af det. Så kan da godt ske at de har lært noget ved det og har fjernet det igen :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Jacobsen:
Ved Nordea ligger det i deres netbanks app og jeg har skulle bruge nemid alle de gange jeg har skulle bruge det. Hvorfor jeg ikke rigtigt har brugt det da jeg fandt ud af det. Så kan da godt ske at de har lært noget ved det og har fjernet det igen :)
Har Nordea og har aldrig sulle bruge NemIE for at bruge swipp så du har en eller anden fejl jeg ikke kan forklare. Du skal logge ind - =bruge din egen kode som kan være HEJ - og så er du inde

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Flemming Jacobsen:
Ved Nordea ligger det i deres netbanks app og jeg har skulle bruge nemid alle de gange jeg har skulle bruge det. Hvorfor jeg ikke rigtigt har brugt det da jeg fandt ud af det. Så kan da godt ske at de har lært noget ved det og har fjernet det igen :)
Har Nordea og har aldrig sulle bruge NemIE for at bruge swipp så du har en eller anden fejl jeg ikke kan forklare. Du skal logge ind - =bruge din egen kode som kan være HEJ - og så er du inde



I det samme øjeblik jeg klikke på swipp logoet så popper nemid login frem. Efter at jeg har tastet mine loginoplysninger skal jeg til at fedte med nøglekortet før at jeg er inde i swipp og kan bruge det. Det er da alt andet lige meget mere bøvlet end at jeg bare skal starte mobilpay appen, indtaste min 4 cifrede kode og så er jeg igang uden at fedte med nemid eller mit nemidkort....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør Mobilpay.. Desværre.

Swipp er simpelhent ikke gode nok til at markedesføre sig. Se mobilpay ALLE ved hvad det er - spørger du efter swipp så ved kun halvdelen hvad det er . selvom største delen rent faktisk kan bruge swipp :-) pga alle banker udover danskebank tilbyder swipp..

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)