Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på produkter?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et spørgmsål

Har hørt at man kan tjene penge på at anbefale webshops til kunder, eller finde produkter som man man anbefaler til kunder.

Men hvordan kan dette lade sig gøre? Jeg er ikke helt med. Hvor finder man produkterne, og hvor finder man så kunderne?

Er der nogle der kan hjælpe med mig?

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel affiliate marketing du mener? Du opretter bare en bruger på et netværk, og så kigger du på de "offers" de har tilgængelige, og så laver du en hjemmeside hvor du anbefaler produktet, og resten er bare markedsføring! Det er hvad jeg gør lige for tiden, og det tjener skam fint..

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ex. starter en blog, skriver om nogle bestemte emner, og ender med at få en masse besøgende, så kan din blog være attraktiv for webshopejere til at få promoveret deres produkter: ex. ved at du skriver en anmeldelse af produktet. Er din blog tilstrækkelig populær, kan webshopejere nemt selv henvende sig, ellers findes der også sider som denne, hvor blogejere og webshopejere kan finde hinanden - eller du kan evt. selv tage kontakt til relevante shops. 

En anden metode, er via affiliate marketing. Skriver du ex. et indlæg om støvsugere, kan du via et affiliate netværk (ex. partner-ads.dk) finde frem til annoncører (ex. webshopejere) som tilbyder betaling ved at du linker til deres støvsuger-produkter. Via affiliate netværket stilles en række links og bannere/reklamer til rådighed, som du kan bruge i dit blogindlæg om støvsugere. Når en besøgende klikker på linket i dit blogindlæg får du enten betaling pr. klik, eller hvis kunden ender med at købe et produkt hos webshoppen (linket indeholder en tracking kode, som kan se om den besøgende foretager et køb). 

Affiliate marketing er meget populært, og der findes mange netværk hvor du kan oprette dig og finde frem til annoncører som du kan reklamere for. Partner-ads.dk anvender jeg selv, og det fungere upåklageligt. 

Tilmeldt 11. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Tak for jeres svar. 

Men sådan som jeg har kunnet forstå på det. Så får man eks en håndfuld produkter man kan sælge til slutkunder. Og så får man penge for de produkter man nu har solgt. 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hansihens:
Men sådan som jeg har kunnet forstå på det. Så får man eks en håndfuld produkter man kan sælge til slutkunder. Og så får man penge for de produkter man nu har solgt. 

Det ville jeg jo bare kalde almindelig handel: om du køber 5 eller 5000 produkter fra en webshop/leverandør og videresælger, er jo bare et spørgsmål om hvilke minimumsmængder som leverandøren tilbyder. Aftalen kan jo så eventuelt indeholde at du ikke skal betale for produkterne, men blot får procenter ved salg

Måske er det noget ala dropshipping du har hørt om? Her sender leverandøren direkte til slutkunden, og du får x antal % pr. salg, uden selv at skulle have produkter på lager. 

Men alle typer og former for aftaler er muligt - det er bare et spørgsmål om at finde en shop som kan se en gevinst ved løsningen. :-)

Tilmeldt 11. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Kan være jeg ikke forklarer mig grundigt nok. Sådan som jeg har forstået det køber man mails, og så får man en håndfuld produkter hvor man kan sende produkterne til de mails man nu har. og så kan man så indhente der igennem. 

Jeg ved i hvertfald at det ikke er dropshipping 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hansihens:
Sådan som jeg har forstået det køber man mails, og så får man en håndfuld produkter hvor man kan sende produkterne til de mails man nu har. og så kan man så indhente der igennem. 

Der må jeg melde pas. Det har jeg aldrig hørt om. 

Men kan være der sidder andre som har. 

Fortsat god dag Smile

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har godt hørt om e-mail marketing før, man bygger en liste op med e-mails, med data om de "mulige kunder", land, køn, alder osv.. Og helst inden for en bestemt kategori, så du kan få højere CR. Og så kan du bruge noget som Aweber, til at sende dine mails til dem.

Jeg har aldrig selv prøvet det, men jeg har hørt om folk der tjener gode penge på det, nu til dags synes jeg bare ikke folk har lyst til at klikke på noget tilbud de får sendt til deres mail.. Jeg gider ihvertfald ikke haha, men det kan være jeg tager fejl med de andre.. Wink

Tilmeldt 11. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Hvor finder man så kunder og produkter henne :)?

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunderne kan du finde ved f.eks. at lave et nyhedsbrev på en af dine sider, eller en konkurrence om at vinde et eller andet lækkert produkt, så er de mere villige til at indtaste mere information, end hvis det bare er et nyhedsbrev (email)..

Produkterne finder du på affiliate netværk, eller hvis du fokuserer på en bestemt kategori, så kan du også som ham den anden sagde, prøve at kontakte andre relaterede sider, og spørge om de vil advertise på din side, eller om du skal anbefale deres produkt whatever.. Der er mange ting du kan gøre Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)