Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få GODKENDT din webshop - GRATIS

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Andersen:
Men jeg vil gerne have en linkprofil fra jeres hjemmeside, så vil jeg måske engang, hvis jeres mærke bliver kendt, bruge det på hjemmesiden.

Ja, gratis links er jo altid dejligt, men det virker begge veje!

Mvh. Kurt

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webshop Mærket:

Mikkel Mikjær Christensen:

Modehaus:

Hvem finansiere så de "1.000 kr. garanti" du lover på hjemmesiden?

Jeg savner svar på denne?

Garantien kan læses her:

http://webshop-maerket.dk/garanti.html

Mvh. Webshop Mærket

Hvorfor svarer du ikke bare? Har du noget at skjule?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det weekend og der skal slappes af med linkbuilding og andre sjove ting :-)

Klik på linket og få din webshop godkendt af Webshop Mærket:
http://webshop-maerket.dk

Med venlig hilsen

Kurt

Webshop Mærket:

Alle webshops bør som udgangspunkt være godkendt, så kunderne har let ved at gennemskue om webshoppen lever op til lovgivningen på området.

Webshop Mærket er en GRATIS ordning for danske webshops.

Det er 100 % GRATIS for webshoppen både at ansøge og at benytte Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.

Sådan bliver din webshop godkendt:

1. Gå til http://webshop-maerket.dk
2. Klik på det GULE felt til højre "Ansøg om godkendelse ..."
3. Udfyld 1. side af skemaet

Du vil indenfor 48 timer modtage svar på om din webshop er godkendt, eller om der evt. skal laves nogle tilretninger.

Har du spørgsmål om Webshop Mærket er du velkommen til at kontakte os via email: kr@ShopNyt.dk

Med venlig hilsen

Kurt Rasmussen

Webshop Mærket

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Nu bliver jeg alvorligt bekymret? Hvis sådan et simpelt spørgsmål er problematisk at besvare og hvis der generelt ikke er fuld åbenhed hvordan skal folk så kunne stole på dig og dit mærke?

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Mikkel, i stedet for at sidde og blive "alvorligt bekymret" så prøv at klik på det helt almindelige link som Webshopmærket selv har skrevet i tråden, og som du også selv refererer til. Så får du en UDDYBENDE forklaring. God dag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mortenice:

Mikkel, i stedet for at sidde og blive "alvorligt bekymret" så prøv at klik på det helt almindelige link som Webshopmærket selv har skrevet i tråden, og som du også selv refererer til. Så får du en UDDYBENDE forklaring. God dag.

Mikkel stiller et reelt spørgsmål som jeg faktisk også kunne være interesseret i som forbruger.

Jeg har læst linket som der er linket til vedrørende garantien, men der står stadig ikke hvem der finansierer den garanti.

Hvis mærkningsordningen er gratis er der ingen indtægter i forbindelse med mærkningen. Hvis jeg ikke kan se hvorfra pengene kommer, hvordan kan jeg så vide mig sikker på at Webshopmærket rent faktisk har økonomi til at betale erstatning som de garanterer, hvis en af deres godkendte forretninger snyder mig? Er det af egen lomme? Ikke fordi det gør noget, men som forbruger, er det da rart at vide om pengene først skal indkræves fra den forretning som har snydt mig.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Så den kære Kurt har tid til at side og dele stjerner ud ... men ikke til at svare på et spørgsmål der, for en virksomhed med rent mel i posen, ikke burde være noget problem at svare på.

Basseret på det har jeg ikke andre muligheder end at betragte din butik som fup og fiduser, og fraråde folk at bruge den.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Så den kære Kurt har tid til at side og dele stjerner ud

Ja, når nogen opfører sig så dumt og negativt som dig er jeg desværre nødt til at bruge tid på at give dig en dårlig karakter = 1 stjerne.

Du har ingen webshop eller interesse i Webshop Mærket, men synes åbenbart alligevel at du skal mistænkeliggøre projektet.

Du er tilsyneladende én af dem der synes at E-mærket og TrustPilot skal være de eneste aktører på markedet, og at alle andre skal holde sig væk.

Om det er fordi du er en fedterøv, eller bare anti-iværksætter ved jeg ikke, men det hjælper ikke nogen at "de store" får lov at leve i fred.

Hvad angår økonomien i Webshop Mærket rager det faktisk ikke dig! Har du husket at ringe til E-mærket og spørge hvordan de vil leve op til deres garanti på 10.000 kroner?

Du skal ikke føle dig forpligtet til at skrive mere i denne tråd. Hvis du alligevel gør det så hold dig venligst til emnet, som er et gratis tilbud til ejere af webshops.

Med meget venlig hilsen

Kurt, Webshop Mærket

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

Du har ret, jeg har ingen webshop. Men jeg lever af at rådgive folk som har ... af og til bygger jeg faktisk også webshops til folk.

E-mærket har en mere gennemskuelig forretningsmodel end dig og jeg har derfor ikke behov for at spørge dem.

Du tryller enten penge ud af ingenting, eller også skallerer forretningen ikke eller også er der nogen der bliver snydt.

Either way er det en vildt shaky business ... og når du endda selv bekræfter at forretningens økonomi ikke tåler kritiske øjne så må det stå endnu værre til end jeg forestiller mig.

Forstod du problemstillingen denne gang?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Forstod du problemstillingen denne gang?

Sjovt nok er det kun dig der ser en problemstilling.

Måske fordi du ikke evner at læse ord med mere end én stavelse?

Jeg har faktisk lidt ondt af de mennesker du rådgiver om webshops, men de har jo selv valgt at blive rådgivet af en person som både er negativ, anti-iværksætter og som åbenbart ikke kan læse.

Jeg vil foreslå at du hopper ud af tråden, og finder en tråd som er mere relevant for dig. Måske i kategorien: Café & hygge?

Med venlig hilsen

Kurt

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)