Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilepay eller Mastercard - Hvad bruger kunderne mest ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

På min webshop tilbyder jeg mine kunder betaling via Dankort, Visa/Dankort, Mobilepay og Paypal. Jeg har kraftigt overvejet at udvide med Mastercard, men inden jeg kaster penge efter det, er jeg interesseret i at høre, hvor stor en procent del, som benytter Mastercard, og om i tror kunderne benytte Mastercard flere gange end Mobilepay ? Der er kun omkring 6% der benytter Mobilepay hos mig, hvilket skuffer mig lidt. Bruger jeg penge på mastercard, så jeg gerne at det blev mere brugt end Mobilepay.

Det skulle måske nævnes at jeg kun sælger i Danmark, sælger børnetøj og en gennemsnits ordre ligger på omkring 300 kr.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vel i forvejen tage imod Mastercard via Paypal, det er bare et par % dyrere tror jeg.

Men nej i Danmark tror jeg de fleste bruger Visa/dankort, tror men ved det ikke, at Mobilepay har flere aktive brugere end Mastercard. Og de danskere der har et Mastercard har vel også et Dankort, så du mister meget få kunder i dag.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hørte i nyhederne at 2,5 millioner dansker har mobile pay

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Du kan vel i forvejen tage imod Mastercard via Paypal, det er bare et par % dyrere tror jeg.

Det var jeg ikke klar over. Det vil jeg prøve at undersøge.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Du kan vel i forvejen tage imod Mastercard via Paypal, det er bare et par % dyrere tror jeg.

Kan det passe, at hvis en kunde vil benytte Mastercard via Paypal, så skal kunden trykke på "Har du ikke en PayPal-konto?", for at blive sendt videre til MasterCard betalingsvinduet ? Eller findes der et MarsterCard betalingsvindue man kan man kan bruge direkte på webshoppen, så kunden ikke skal trykke på de ekstra links ?

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige største delen af mine kunder bruger dankort 60% og mobilpay 40% . Jeg har færrest betalinger med mastercard

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mange steder kan man ikke få et hævekort som kun virker i sin egen bank automat som fx i Danske Bank og derfor får man et mastercard debit, så rigtig mange unge og ældre har mastercard debit eller vias debit/visa electron

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)