Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til Instagram og Facebook

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er sat til at skulle styre virksomhedens FB og Instagram site og har her brug for at lære lidt omkring dette. 

Betaler gerne lidt for et par timers undervisning, såfremt der er nogen som kan hjælpe mig. 

Målretning skal være social media marketing, hvorndan bruger jeg disse redskaber bedst og får mest ud af dem i virksomhed embed. 

Med Venlig Hilsen 

Aksel 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aksel,

du er velkommen til at ringe til mig, kan godt være dig behjælpelig.

31 16 39 30 

Mvh. Per 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt en PB til dig

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aksel,

Her de sidste måneder har jeg hjulpet rigtig mange fra Amino.dk og de andre iværksætter grupper rundt i Danmark, for det meste med opsætning og optimering af virksomhedssider på facebook.
Hvis du skriver til Matiaschazthomassen@gmail.com (Private mail) Så er jeg helt sikker på at jeg kan skyde dig rigtig godt i gang på de sociale medier.

Mvh Matias

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale at læse en masse blogs om sociale medier. Og ellers er der en rigtig god bog om moderne markedsføring på sociale medier der hedder The Thank You Economy. 

Grundlæggende handler det jo bare om at være et menneske der er reelt og ærligt og autentisk og taler til folk som man ville gøre i virkeligheden. Det allervigtigste på sociale medier er jo faktisk at være social. Ikke prøve at være alt for stiv og virksomhedsagtig. 

Det var lige mine korte tips :)

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)