Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonpasning uden abonnement - betal KUN for de faktiske telefonopkald vi håndterer for jer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det eneste firma i Danmark tilbyder NordicCall telefonpasning baseret udelukkende på betaling af de faktiske opkald. Der er altså intet månedligt gebyr eller dagligt gebyr.

Læs mere om Telefonpasning klippekort løsningen her eller kontakt os på 70209404.

Denne løsning er for virksomheder, der som regel selv kan håndtere deres telefoner in-house, men blot har brug for telefonpasning ved enkelte lejligheder, eller for at undgå at tabe de opkald, som virksomheden ikke kan selv når.

I får adgang til telefonpasning alle hverdage 8:00-22:00 samt i weekenden 9:00-18:00 på både dansk og engelsk, hvis der er behov for telefonpasning på andre sprog f.eks. Norsk, Svensk, Fransk, Spansk eller Italiensk, så kontakt os omkring en løsning via PB eller på 70209404.

Klippekort telefonpasning løsningen er derfor en god mulighed for at undgå tabt omsætning. I viderestiller blot de opkald I ikke selv har tid til, og kun når vi modtager og besvarer disse koster det dig noget. I kan omstille en gang om ugen eller hver dag eller hver time, vi er til rådighed for jer, når I selv er optaget.

Vidste du, at undersøgelser viser at 69% af forbrugerne ville være mere positive omkring virksomheden og derved sikkert også mere købs villige, hvis de bliver mødt af en virkelig person og ikke en telefonsvarer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)