Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyt af hjemmeside i wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis jeg opretter en hjemmeside i wordpress, kan den så nemt flyttes over på et andet domænenavn i wordpress? Og er det noget, jeg selv kan gøre? Jeg vil gerne sidde og arbejde med siden på det domæne jeg allerede har for at derefter flytte det 'færdige produkt' over. Jeg har ikke navnet på den nye side endnu men vil gerne komme i gang med selve arbejdet - derfor den måske lidt besværlige måde.

Mvh
Faynai

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faynai,

Jeps - det kan sagtens lade sig gøre. Det er en rigtig god idé, at lave den på en testside, hvorefter man flytter det færdige resultat over på det rigtige domæne.

Fremgangsmåden kan være forskellig - og alt efter hvor teknisk du er. Den manuelle metode er at gemme FTP og databasen på din computer fra din testside og derefter uploade dem på den nye. Her skal du være opmærksom på at få ændret wp-config.php til nye databaseinformationer samt redigere felt 1 og 2 i databasetabellen "Settings", hvor du skriver det rigtige domæne ind. En anden metode er igennem plugins, hvor der er flere forskellige der gør det automatisk.

Held og lykke med det - kontakt os hvis der er problemer, så kan vi gør det :-)

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)