Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startede en blog i torsdags, og har nu haft 800 unikke besøgende. Har nogle spørgsmål

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg startede min blog : www.monikapedersen.com i torsdags, og har siden haft ca 800 besøgende. Er det ok eller skidt?

Den er startet på baggrund af en facebook fan side jeg har , hvor jeg har 4500 followers. Jeg er sangerinde og har en del fans der vil følge mig pga. det. 

I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål, som jeg håber, at nogle af jer vil bruge tid på at svare på:) 

1.Er der nogle herinde der ved hvor mange besøgende man skal op på for at kunne begynde at tjene penge på fek.s banner reklamer ?

2. Er der nogle der har ris/ros til min side og gode ideer til at gøre den bedre?

3. Er der nogle der kan forklare mig lidt om bloglovin og er det godt at have et ikon til sin bloglovin på ens blog?

4. Er det fint bare at bruge jetpack til at se statestikker?

på forhånd tak for hjælpen:)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

1) I teorien kan du tjene penge på bare én besøgende om dagen/ugen/måneden. Men med en blog skal du nok op på mere. Jeg har en side der trækker ca 1.000 besøg om dagen, den giver omkring 1-7 kroner om dagen på AdSense. Da den var på sit højeste med 4.500-5.000 besøgende om dagen, kunne den hente ~50 kroner ind dagligt. Tilmeld dig Google AdSense, og suppler eventuelt med Partner-Ads reklamer hvis de er relevante.

2) Egentlig ikke, den er meget ren og fungerer fint til formålet (syntes jeg).

3) Pas. Jeg kan forestille mig det kan give lidt besøgende fra bloglovin, hvis de reklamerer med hvem der har deres ikon.

4) Jetpack er okay til et hurtigt overblik om ca besøgende/sidevisninger. Ellers brug Google Analytic til at se trafik, og Google Webmasters til at se hvem der linker til dig, din performance på Google, dine indekseringer og andre praktiske ting.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. 

Mange tak for dine svar. Det er så dejligt, når nogle vil bruge tid på at hjælpe en. Og jeg vil da straks tjekke din blog ud;) 

1000 om dagen er rigtig flot.

:)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

MonikaPedersen:

Og jeg vil da straks tjekke din blog ud;) 

1000 om dagen er rigtig flot.

Den side der snupper de 1000 hedder Instructionsunclear.com og fungerer som en how-to side. Ikke rigtig en blog :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

MonikaPedersen:

2. Er der nogle der har ris/ros til min side og gode ideer til at gøre den bedre?

Hej Monika 

Jeg ville få oversat diverse rester af engelske sprogfiler som kan ses gennemløbende på din blog. Fx. Comments, category osv. 

Flot med 800 besøgende, selvom du selvfølgelig havde god betingelser igennem din Facebookside :-) 

Hvis du har et personligt brand ville jeg passe på med diverse reklamer såsom Google Adsense. Overvej hvorvidt du evt. vil kunne tjene bedre ved at anbefale produkter igennem affiliate aftaler. 

Held og lykke med bloggen :-) 

Tilmeldt 9. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svar Simon

Hvad mener du med at få dem oversat?

Ja uha jeg er slet ikke inde i hvad forskellen på adsense og de andre ting er, men mon ikke jeg lærer det med tiden:)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Jeg ville få oversat diverse rester af engelske sprogfiler som kan ses gennemløbende på din blog. Fx. Comments, category osv. 

Hvorfor? Når nu Monika vælger at skrive alt på engelsk, er det vel ok.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)