Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du betale for en komplet hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sååå lidt background. Jeg arbejder for en butik der har en tilhørende webshop som jeg styrer. Men jeg kunne godt tænke mig noget mere arbejde med højere timeløn, da jeg søger lidt kapital til nogle projekter. Jeg har allerede nogle kunder i øjnene. Men hvad ville du betale for en komplet hjemmeside. Hvor jeg ville klare alt og det eneste du ville skulle gøre ville være at god kende mine tekster og måske skrive lidt selv. Og hvad ville du betale for, at jeg ville få dig på 1. pladsen på en søgeord.

Håber folk har nogle godebud og evt. hvad de selv har betalt for en hjemmeside. :D

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

1 million hvis søgeordet er sex
500 hvis søgeordet er hvide skraldespande med låg

Hvordan kan du love nummer et?
Tror ikke jeg har set nogle seriøse SEO virksomheder som tør love det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er det også små søgeord, med lad os sige 200-500 søgninger om måneden. :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget af et svar du kræver. Prisen på en hjemmeside afhænger af mange forskellige faktorer.

Det du siger at du vil kunne få alle keyword der kun har 250-500 søgninger pr. måned på 1. plads?

Det kan godt være jeg tager fejl, men din tråd virker måske en anelse for useriøst.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad man vil betale kommer jo også i høj grad anpå om det er et nyt Facebook eller en ny hjemmeside til den lokale slagter man er ude efter.

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig med Firmaconnect.net at os der laver seo ikke kan love noget for placering. Dette er en direkte løgn, og falsk reklame, der er ingen der kan garanter noget inde for seo optimering, og slet ikke stille nogle form for garanti. Wink                             

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)