Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske en mulighed for ny form af promovering?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er,

Jeg er på nuværende tidspunkt ved at udvikle en ny funktion til min hjemmeside for unge studerende. På min hjemmeside skal studerende kunne finde informationer nemt of hurtigt om virksomheder.

Disse informationer kunne være logo for virksomheden, gamle pressemeddelser, nyhedsartikler der inkluderer den enkelte virksomhed og mange andre ting.

Når elever skal skrive en opgave om en virksomhed kan de ofte bruge lang tid på, at finde ud af hvilke virksomheder, som har materiale nemt tilgængeligt.

Ved at finde virksomheder hvis informationer er hurtigere tilgængelige kan de enkelte elever hurtigere komme i gang med deres opgave.

Hvorfor skulle det så være interessant for netop din virksomhed?

- Ved at give de studerende en nemmere tilgang til din virksomheds informationer øger det sandsynligheden for, at de vælger netop din virksomhed at skrive om. (Forestil dig en "reklame" for en bruger i op til flere timer, hvor brugeren netop tænker på din virksomhed).

Da systemet ikke er helt klart endnu kan jeg desværre ikke vise det frem, men jeg ville stadig lige høre jeres tanker omkring dette.

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)