Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super god integration af Webshop og kassesytem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at få lavet ny webshop i Wordpress /Woocommerce, og jeg vil så gerne have den integreret i et velfungerende, letfatteligt og enkelt  kassesystem ;-)' Så min shop og salg i min fysiske butik fungerer sammen, og lagerstyring bliver som en leg. Og der skal være mulighed for dankortbetaling med alle kort.

Lige nu har jeg bare håndskrevne kvitteringer og en slidt mobil dankortterminal - så der er ikke noget gammelt grej, der skal med ind i det nye system.

Er der nogle gode anbefalinger eller erfaringer - så hører jeg meget gerne fra jer.

Jeg søger et enkelt system, der er nemt at betjene og nemt at administrere - der er ingen IT-kloge i vores hus, og tålmodigheden ang. lange manualer er ret lille Wink

Mange hilsner

Hanne

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne

Vi har netop leveret en løsning til en kunde med samme opsætning/behov, du er velkommen til at ringe til os på 3115 4400 og få mere info om hvordan vi har grebet det an :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I den butik hvor jeg arbejder, skal vi have nyt kassesytem der skal virke sammen med vores webshop i woocommerce/wordpress. Vi har kikket på både Iadvice, wallmob og onePOS, og jeg vil anbefale jer at gøre det samme. Og hvis i mangler en med lidt teknisk kunnen så smid mid lige en PM. ;D

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersøg http://codecanyon.net/item/woocommerce-point-of-sale-pos/7869665

Du får dermed dit POS-system integrereret direkte i din WooCommerce-webshopløsning. Det kræver selvfølgelig noget initerende opsætning, men det er efter min overbevisning den absolut billigste løsning. Det er et engangsbeløb på sølle 42 dollars - i modsætning til diverse CRM-systemet, som er abonnementsløsninger.

Du køber en bon-printer, en scanner, en toachskærm, og så er du kørende. Skal der laves et par tilpasninger i systemet - for at få det skræddersyet til præcis ditbehov, så kontakter du sådan en som mig :-). 


Mvh 
Jimmi N.
jni@excelautomation.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)