Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på webshop nets eller paypal

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra svendborg
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Spice it up.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tak for dine inputs. der ligger en handelsbtingelser med alt om fortrydelse forsendelse reklamation mm som en betingelse for et køb kan gennemføres det tænkte jeg var nok...

og ja nets er kommet lidt for hurtigt på det vil jeg fjerne igen

hvem der ejer siden det står jo i bunden Dep Shop cvr.... det har jeg set på mange andre sider der står ikke noget person navn på...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Citat fra nets og epay

Gennemgang af kravene
Herunder kan du se en kort beskrivelse af kravene:
Din virksomhed skal være registreret med et CVR-nummer.
Din virksomhed skal stå som ejer af det domæne, som betalingsformularen sættes op på. Du kan tjekke disse oplysninger hos DK-Hostmaster.
Handelsbetingelser inkl. leveringsbetingelser og gældende fortrydelsesret skal fremgå tydeligt på din hjemmeside. Hvis du ansøger Nets om en indløsningsaftale til Dankort, skal dine handelsbetingelser stå på dansk.
Virksomhedens navn, adresse, CVR-nummer og kontaktinformationer (e-mailadresse og telefonnummer) skal fremgå på hjemmesiden.
Beskrivelse af virksomhedens ydelser/varer, inklusiv priser, skatter og afgifter.
Du skal præsentere kortlogoer for de betalingskort, som dine kunder kan betale med på din hjemmeside.
Bemærk, at hvis du kun har en indløsningsaftale til Dankort, må du kun vise Dankort-logoet på din hjemmeside.
Siden, hvorpå dine kunder indtaster deres kortoplysninger, skal ligge på en SSL-sikret forbindelse. (Denne klarer ePay/quickpay for dig, da vores betalingsvindue er SSL-sikret.)
Når dine kunder har gennemført deres betaling på din hjemmeside, skal de præsenteres for en kvittering.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

til Trådstarter 

Du skal bestemt også have gjort lidt mere ved din siden som den er , der er ikke skrevet noget om fortrydelsesret,forsendelse, Handelsbetingelser, Reklamation m.v.

der fremgår heller ikke på siden hvem der ejer siden andet end et cvr som ikke lige er nok , og du skal nok ikke skrive du bruger nets som betalingsmodtager vis du ikke har en aftale med dem .....

bare lige sådan lidt frit fra hoften 

Huh ha ja... Der er en masse der skal gøres hvis du vil bare drømme om at blive godkendt af Nets.

Fra svendborg
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Spice it up.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu gjort Handelsbetingelser mere synligt end noget andet sted på nettet:) til rettet betaling til det der er der nu, og ikke mindst opdateret ejerskab og kontakt i må meget gerne tage et kig og give feedback om der er noget jeg mangler (ved godt den lige nu ikke ligger på mit domæne men wisma har lavet et ssl certifikat til mit domæne endnu.

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej også en om-side, hvor du fortæller lidt om virksomhedens baggrund og hvem der ejer den. Måske noget om, hvordan din webshop skiller sig ud fra konkurrenterne. Det er vigtigt i forhold til at skabe tillid og kan være afgørende for, om en kunde har lyst til at handle hos dig.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)