Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på webshop nets eller paypal

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra svendborg
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Spice it up.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

jeg er ved de sidste detaljer inden side start, og er kommet til betalings kort betalings delen.

først var jeg gået i gang med nets men da jeg lige skulle igennem en indløsnings aftale først kom jeg ikke videre før jeg fik samlet alt sammen til dem. og så synes det kostede en del både start op gebyr og pr måned

men nu sad jeg lige og fandt paypal kortbetaling som efter 10 min. oprettelse virkede på min side uden en masse beviser fra mig og uden opstarts gebyr???

hvorfor denne forskel er jeg for paranoid eller har jeg bare fundet den løsning(paypal) eller nye bruger?

er der nogle fald grupper eller noget jeg skal være opmærksom på...?

atter en gang på forhånd tak for jeg må trække på jeres viden:) 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en ven som jeg er ved at starte et tøj mærke op med, eller jeg er bare investor, og giver idéer lol.. Men han valgte også at bruge PayPal til betaling, hvilket jeg synes var lidt underligt, men de accepterer jo kort alligevel. Jeg tror bare ikke der er særlig mange i DK som stoler specielt meget på PayPal, hvorfor ved jeg ikke..

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil kunne tage dankort, så kommer du jo ikke uden om Nets. - Heller ikke hvis du vil vise dankort-logoet!

Paypal er i længden meget dyre, med mindre i aldrig kommer til at sælge noget videre.

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal konverterer dårligere end en løsning, som kan integreres 100% som 1-page-checkout.

Vil du billigt og nemt i gang med at tage betalingskort, er https://stripe.com/dk en mere kundevenlig løsning end paypal.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

moneda:
Vil du billigt

Aaaahhh vel, 1,7%

Prøv at se på Nets priser, så kan du regne ud hvor lidt du i realiteten skal omsætte for, før det kan betale sig.... Og så må du vise det forbistrede dankortlogo. Det skaber tillid!!

Der er vist en side der er lavet af en der er her på Amino der kan hjælpe dig med at lave udregningen. - Nets kan faktisk altid betale sig. - Med mindre du vil forblive MEGET lille.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

daniel:

Hej alle sammen.

jeg er ved de sidste detaljer inden side start, og er kommet til betalings kort betalings delen.

først var jeg gået i gang med nets men da jeg lige skulle igennem en indløsnings aftale først kom jeg ikke videre før jeg fik samlet alt sammen til dem. og så synes det kostede en del både start op gebyr og pr måned

men nu sad jeg lige og fandt paypal kortbetaling som efter 10 min. oprettelse virkede på min side uden en masse beviser fra mig og uden opstarts gebyr???

hvorfor denne forskel er jeg for paranoid eller har jeg bare fundet den løsning(paypal) eller nye bruger?

er der nogle fald grupper eller noget jeg skal være opmærksom på...?

atter en gang på forhånd tak for jeg må trække på jeres viden:) 

Nu ved jeg ikke hvad du mener er dyrt, men de tager 250 kr om måned som webshop for at modtage dankort og ja 1000kr i oprettelses gebyr og begge er momsfrie ydelser.

og vil lige slå et slag for nets i forbindelse med modtagelse af penge , pengene er på din firma konto dagen efter den er blevet godkendt i din shop, og paypal trækker jo også pengene med det sammen købet bliver gjort , og det må man jo ikke iht til reglerne før varen er sendt.

dette kan bestemt godt irreterre en kunde vis de gør et køb torsdag og får varen mandag først.

men omvendt kan du jo så nøjes med en visa/Mastercard løsning kan du jo bruge Clearhaus som virker smertefrit uden dokumention end et kopi af dit pas/kørekort samt sygesikring

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten, med billigt mener jeg ingen opstartsgebyrer og abonnementer.

Vi er enige om at betalingsløsning med indløseraftale er billigst på sigt, men mange små shops kan med fordel starte med en løsning som stripe og så oprette f.eks. en netsaftale, når de har fået løbet shoppen lidt i gang.

Siden du tænker på er https://kortgebyr.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

moneda:
Siden du tænker på er https://kortgebyr.dk/ 

Yes! :-)

moneda:
men mange små shops kan med fordel starte med en løsning som stripe og så oprette f.eks. en netsaftale, når de har fået løbet shoppen lidt i gang.

Det tor jeg faktisk man skal passe på med! - Der er ingen tvivl om, at DK-logoet bare giver troværdighed. Og denne synes jeg man skal værne om i starten. - Man skal tage nogle chancer her i livet, og hvis de 1000 til nets for oprettelse er for stor en chance, så tillader jeg mig, bramfrit, at påstå, at man skal vente til man har sparet dem sammen inden man startet. - I det store billede er 1000 altså ikke meget.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at paypal laver snart nye regler så man skal have en paypal konto for at betale

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

til Trådstarter 

Du skal bestemt også have gjort lidt mere ved din siden som den er , der er ikke skrevet noget om fortrydelsesret,forsendelse, Handelsbetingelser, Reklamation m.v.

der fremgår heller ikke på siden hvem der ejer siden andet end et cvr som ikke lige er nok , og du skal nok ikke skrive du bruger nets som betalingsmodtager vis du ikke har en aftale med dem .....

bare lige sådan lidt frit fra hoften 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)