Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kliniklokale søges i Kbh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et kliniklokale i Købh eller omegn. Det skal bruges til terapi af psykolog. Evt 2-3 dage om ugen. Gerne møbleret. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par mulige løsninger her...

1)

Jeg har lige udvidet min klinik med to nye behandlerrum, så nu er der 4 i alt incl. mit rum derudover køkken, wc, og venteværelse fordelt på 100 kvm. 

Klinikken ligger på Østerbro,4 minutters gang fra Østerport St.  Har Østre anlæg som 'baghave' i et mondænt, smukt og roligt kvarter... på en sidegade til Stockholmsgade.

Er du massør, zoneterapeut/akupunktør, osteopat/fysioterapeut, nystartet behandler eller står du bare og mangler sparring og er træt af alt det administrative omkring din egen praksis/klinik og drømmer du bare om at lave det du er bedst til?!! Så kan det være det ene af løsninger her var noget for dig.

Du får mulighed for kun at fokusere på dine behandlinger. Alt andet bliver der sørget for: Markedføring via sms og email, et online bookings system der har sms/mail reminders til kundernes aftaler, du får adgang til ca. 900 kunder, produkter du evt. bruger i dine behandlinger, receptionist/sekretær ydelse med booking/aflysninger/udeblivlser og optimal pakning af kunder tilpasset dig.

Du kan selv vælge dine arbejdstider, om du er et A eller B menneske! Eller om du vil starte med 2-dage eller en hel uge... eller weekenden!?

Alt det kommer til at indgå i en procent fordeling på dine behandlinger, så du ikke står med unødige udgifter. Der er helle ikke noget depositum, så du kan allerede fra første dag tjene penge...

Dvs. hvis du ikke arbejder/ikke har kunder, så skal du helle ikke betale en daglig leje. Du betaler kun en del når du ER på arbejde.

 

2)

Den anden mulighed er at udlejning af lokalet 4500,- om måneden, dog uden overstående ydelser. Eller dagleje 700,-

 

Kærlig Hilsen Julie

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie, jeg kan se at du skrev i 2008, men synes det lyder interessant, da det er svært som ny behandler at komme i gang, pga man skal få alt til at gå op i en højere enhed

Hilsen Sumo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)