Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får du sendt salgsfakturaen ud, inden kunden har glemt, hvor god du var?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Fra  DeltaProbat Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil bibeholde din business, og vedvarende have kunder, så er det væsentligt at have struktur og overblik over dine opgaver. Det kan være vanskeligt at holde fokus på de vigtigste ting i din business; at overleve for det du brænder for! Du skal huske hvorfor du startede din egen virksomhed.

Du startede fordi du har en passion. Jeg ved det fra mig selv, passionen bliver i mange tilfælde overhalet af drift, som moms, regnskab, vedligehold af hjemmeside, salgsfremstød, udsende fakturaer, sørge for at kundeudtalelser og så videre. Alle de opgaver er skal-opgaver og følger naturligt med, når vi gerne vil udøve vores passion, og leve af det.

Jeg arbejder med helt konkrete værktøjer og metoder til at få sat skik på alle skal opgaver, sådan at jeg har tid til det sjove ved siden af - min passion :-)

De metoder vil jeg gerne dele med digSmile

Derfor har jeg valgt at afholde en gratis workshop, hvor du får konkrete redskaber og metoder til at få business og privatliv til at gå op i en højere enhed. 

Workshoppen er for dig, hvis din hverdag er fyldt med for meget brandslukning og for lidt passion.

Workshoppen, som er gratis afholdes i Fredericia (centralt for mange), varer ca. 2 timer og der serveres en forfriskning undervejs. Når du deltager i min workshop, får du samtidig mulighed for at netværke med andre, der lige som dig, har en passion.

Du kan se meget mere om indholdet og om mig i nedenstående link.

http://us10.campaign-archive2.com/?u=6b2d5b55772eea0df8fa2c763&id=c09184bab9

Jeg håber vi ses, for jeg har faktisk noget på hjerte:-)

mvh Kirsten Danielsen

Deltaprobat.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)