Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEOTEKSTER - 14 punkter du og din tekstforfatter SKAL huske

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Seotekster er supervigtige for din side. Dine tekster skal fange dine læsere og være med til at skabe trafik på din side.

Men det er slet ikke nok kun at se på selve teksten - du skal se på dine tekster i sammenhæng med alt andet på din side.

Hvis du gerne vil vide mere er der her 14 pointer, som du skal have med hver gang.

Læs punkterne både, hvis du selv vil skrive tekster men også, hvis du er teksteforfatter og skal bruge nogle input.

Rigtig god læsning.

http://webpromoter.dk/seotekster/

 

   

Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Bildele-Online Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Smile1

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du mangler et punkt 15, nemlig SEO tekster er spild af tid... De virkede en gang, men de dage er ved at være ovre...

Brug hellere pengene på godt indhold, som de besøgende har noget ud af...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser allepunkterne, vil du se at netop indhold er med som punkt nummer 2. Den gamle opfattelse af SEO-tekster kam ganske rigtigt ikke bruges længere. Det er derfor du skal tænke dine tekster ind som en del af hele din onlinestrategi, som også indeholder deling på sociale medier

Det skal jeg da også lige have tilføjet på blogindlægget.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Nielsen:

Hvis du læser allepunkterne, vil du se at netop indhold er med som punkt nummer 2. Den gamle opfattelse af SEO-tekster kam ganske rigtigt ikke bruges længere. Det er derfor du skal tænke dine tekster ind som en del af hele din onlinestrategi, som også indeholder deling på sociale medier. 

Det skal jeg da også lige have tilføjet på blogindlægget.  

Et tip herfra, kald dem content tekster eller noget andet så. Seo tekster er sådan nogle billigere og ubrugelige tekster, som primært anvendes på splogs...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)