Vi har lavet et GRATIS kundekald-system, der kan bruges mange forskellige steder, som fx restauranter, cafeer, cykelhandlere, vareudleveringer, bilværksteder, bådudlejning, osv.
Kort fortalt så sender SMS GoGet en besked til kundens telefon, når ordren er klar. På denne måde slipper dine kunder for at stå i en opslidende kø.
SMS GoGet erstatter de traditionelle kaldesystemer med den telefon vi alle har. Du slipper for fx at skulle have et brik-system eller lignende, hvor der skal bruges tid og penge på at brikkerne skal serviceres og oplades - eller de bliver stjålet.
Det er helt korrekt at det koster penge at sende SMS'erne ud. Den omkostning dækker vi. Vi ser det som en markedsføringsudgift til vores næste projekt (som jeg ikke helt kan løfte sløret for endnu :-))
Vi er ikke integreret med nogle POS systemer - endnu :-)
Spørgsmålet om kunden vil afgive deres mobilnummer var en af de helt store overvejelser vi havde. Der er derfor bygget ind i systemet at det slettes efter endt brug, så det ikke kan misbruges. Dem der bruger det i dag har ikke oplevet det som et problem. De siger blot at de sender en SMS, når ordren er klar, hvilket kunderne bare synes er smart.
Iden er god nok , vi har allerede en linende funktion i vores POS løsning på Sager der indleveres eller vare der bestilles , her vil kunden modtage en mail eller SMS når sag/eller bestilt meldes klar til afhentning.
Har aldrig hørt kunder der undrede sig over at skulle afgive mobil nummer :)
Det er helt korrekt at det koster penge at sende SMS'erne ud. Den omkostning dækker vi. Vi ser det som en markedsføringsudgift til vores næste projekt (som jeg ikke helt kan løfte sløret for endnu :-))