Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter råd til markedsføring!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Mathias

Jeg skal selv til det når vinteren nærmer sig, da det er ski produkter vi sælger. Dog har jeg været inde og læst alt for mange artikler og et par bøger om linkbuilding, og det virker som noget der virkelig kan få gang i sejlene. Evt. lav nogle billeder i dit eget område, og se om avisen hopper på den - hvis du kan få lavet det på en fed måde.

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mathias,

Jeg var så heldig at få noget i lokalavisen, da jeg startede, så det kan lade sig gøre,
og ja jeg mener dit / jeres produkt er ikke noget man ser hver dag,
så du skulle have en god chance, og din hjemmeside er indbydende, letoverskuelig, mobilvenligt.


Mathias er du på LinkedIn ? har du Skype ? Instagram ?

Såfremt du er interesseret må du gerne kontakte mig denne vej igennem, har en 
del erfaring, med rigtig mange ting (web, marketing, leads captering, og meget meget mere) jeg følger med i og har
indsigt i hvad der rører sig online, og her tænker jeg ikke kun SEO, men vi kan sagtens sparre lidt hvor jeg kan give dig nogle gode råd, som
du evt. kan anvende eller prøve af,  jeg er også ved at tilføje yderligere tiltag for at netop kunne hjælpe
Virksomheder som har behov for at kunne markedsføre sig markant, med relativ omkostningslave priser.

Hvis du er interesseret i at netværke lidt med mig, kan du finde alle relevante oplysninger 
på én af mine hjemmesider, jeg hjælper gerne mit netværk, med kompetencer som er yderst relevante 
i år 2015.

Hvis du connecter via LinkedIn, så skriv lige AMINO i besked feltet,
Det gælder iøvrigt også for andre AMINOER, som skulle være interesseret, så fik vi lige det 
med også Big Smile

Eller skriv hvis jeg skal connecte dig via dit skypenavn eller LinkedIn eller begge Mathias.

Rigtig god aften til dig.

Mvh. Per

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Eckert:

Hej igen Mathias,

Jeg var så heldig at få noget i lokalavisen, da jeg startede, så det kan lade sig gøre,
og ja jeg mener dit / jeres produkt er ikke noget man ser hver dag,
så du skulle have en god chance, og din hjemmeside er indbydende, letoverskuelig, mobilvenligt.


Mathias er du på LinkedIn ? har du Skype ? Instagram ?

Såfremt du er interesseret må du gerne kontakte mig denne vej igennem, har en 
del erfaring, med rigtig mange ting (web, marketing, leads captering, og meget meget mere) jeg følger med i og har
indsigt i hvad der rører sig online, og her tænker jeg ikke kun SEO, men vi kan sagtens sparre lidt hvor jeg kan give dig nogle gode råd, som
du evt. kan anvende eller prøve af,  jeg er også ved at tilføje yderligere tiltag for at netop kunne hjælpe
Virksomheder som har behov for at kunne markedsføre sig markant, med relativ omkostningslave priser.

Hvis du er interesseret i at netværke lidt med mig, kan du finde alle relevante oplysninger 
på én af mine hjemmesider, jeg hjælper gerne mit netværk, med kompetencer som er yderst relevante 
i år 2015.

Hvis du connecter via LinkedIn, så skriv lige AMINO i besked feltet,
Det gælder iøvrigt også for andre AMINOER, som skulle være interesseret, så fik vi lige det 
med også Big Smile

Eller skriv hvis jeg skal connecte dig via dit skypenavn eller LinkedIn eller begge Mathias.

Rigtig god aften til dig.

Mvh. Per

Hej Per,

Det lyder rigtig godt, Det vil jeg straks gøre.

Hilsen,

Mathias

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomsen,

Har du en mail jeg kan skrive til, har nemlig lige et tilbud.

Du kan også skrive til min private - Matiaschazthomassen@gmail.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)