Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter råd til markedsføring!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit firma har netop fået en webshop i gang, som sælger naturfotografi printet på træplader til diverse vægge.
Jeg leder efter noget råd vedr. markedsføring. Jeg har allerede overvejet at benytte google adwords, reklamer over facebook,
at deltage messer og kontakte relevante blogs. Er der noget, som jeg har overset, som kunne være fornuftigt? :)

Mathias

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

er hjemmeside, facebookside, trustpilot osv 10% på plads og klar til brug?
er hjemmesiden "færdig" og mobilvenlig?

Hvis ikke, kan du miste MANGE potentielle kunder :)

Det er det vigtigste fundament, inden du begynder at "sprede rygtet".

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Du starter den forkert vej....

I stedet for at have fokus på hvilke medier du nu skal være på, så start med at kigge på:

Primære kunder:

Hvem er mine kunder
Hvor er mine kunder
Hvilke platforme befinder min kunder sig på
Hvornår er mine kunder der
Hvor handler mine kunder i dag

Lav så lige samme stunt med sekundære kunder.

Det du lige nu er igang med, er at finde værktøj frem uden at vide hvad du skal lave.
Når du har 100% styr på hvem dine kunder er, kan du meget bedre målrette din tid og økonomi i forhold til den indsats du skal bringe på markedsføringen.
Man skal ikke nødvendigvis være på Facebook, man skal ikke nødvendigvis udsende nyhedsbreve, man skal ikke nødvendigvis være på Instagram...

held og lykke med projektet...

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NPM,

Tillykke med din webshop og kommende forretning! Nu har du rammerne og skal til at kickstarte salget.

Jeg synes umiddelbart det er nogle rigtig gode markedføringskanaler du nævner - men er din målgruppe også der? Det er kun dig der kender forretning og produkterne. Hvem er kunden og hvordan når du ud til præcist den kunde? Brug budgettet helt rigtigt, så du ikke spilder dine penge. Analyser dig frem til, hvordan du helt præcist rammer din målgruppe mest effektivt.

Når du er på internettet er det selvfølgelig oplagt at benytte Google adwords og søgemaskineoptimering. Her kan du med den rigtige indsigt ramme potentielle kunder rigtig godt.

Vi tager meget gerne en snak med dig omkring, hvordan vi får din forretning ud til potentielle kunder. Vi arbejder primært med online markedsføring men laver også andre materiale såsom tryksager. Kontakt os endelig uforpligtende, hvis du ser det som et behov vi kan løse :-)

Held og lykke med projektet :-)!

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtigt,  hvis man ikke kender sin målgruppe kan man lige så godt smide penge ud af vinduet. 
Og du kan ret hurtigt finde ud af hvem der har interesse for din virksomhed. For eksempel vil facebook fortælle dig hvem der liker din side, om det er flest mænd eller damer og gennemsnits alderen, tror også den viser interesser er ikke sikker. Det samme fortæller Youtube hvis du smækker en video der på. 

Men helt sikkert tag fat i nogen livsstil bloggere og send dem et produkt Wink 

- Peter

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør oprette din egen blog på din hjemmeside, hvis du får læst til om linkbuilding og SEO, finder du ud af hvor stort potentiale en blog har. Deruodver kunne du prøve at lave nogle artikler, f.eks. de 10 flotteste sommernatur fotos el.lign - hvis bare et medie vil fortælle om din artikel er du heldig at kunne få et link og så er du igang.

Det vigtigste i markedsføringen er at være KREATIV, altid tænkt anderledes - det har hjulpet mig.

GOD DAG :)

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og så er der lige en anden vigtig ting, som de fleste ikke umiddelbart,
måske tænker over, men netværk er alfa og omega, ikke kun med salg for øje her og nu,
men også på sigt.

Husk at netværk handler i den grad om at give og modtage, opbygge
relationer, og få indsigt i andres gøren og laden, og have tålmodighed.

Så har du et lokalt netværk i dit område, vil jeg anbefale dig at opsøge dette,
typisk kan man komme med gratis, for lige at tjekke det ud.

Jeg vil ønske dig held og lykke med din webshop, det lyder som et spændende projekt.

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar!

- Generelt er hjemmesiden lavet - www.natureprinted.dk - og jeg tror (og håber) den ser professionel ud. I må meget gerne give jeres helt ærlige mening!

- Mht. kunder vil jeg tro vi primært sigter efter unge mennesker der for nyligt er flyttet i lejlighed, eller generelt mennesker der er interesserede i interiørdesign. Disse mennesker kan vi forhåbentligt ramme til messer som finders keepers og relevante blogs. Om det lige er mest mænd eller kvinder er svært at sige lige nu, men forhåbentligt kan vi snarest få svar via facebook-likes.

- Vi har en blog på hjemmesiden, og tak for rådet fra Nikolaj Christensen om at skrive artikler relateret til ens produkt. Det lyder som en rigtig god ide for at skabe trafik. En anden fed ting kunne være at få lavet pressemeddelelser og få dem publiceret på avisers hjemmesider/boligmagasiner. Til en avis skal vi nok tænke på god indgangsvinkel, f.eks. til lokalavisen kan man prøve en vinkel omkring entreprenørskab (for at give det et fint ord:) ) i lokalområdet. Er det måske nogen der har prøvet at få noget skrevet i aviser??

Med venlig hilsen

Mathias

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også Instagram kunne være interessant for netop din niche :-)
Men ellers lyder Facebook også meget rigtigt.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)