Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på individuelle salgs- og leveringsbetingelser

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt udarbejdede salgs- og leveringsbetingelser kan på langt sigt spare dig for mange omkostninger. I mange tilfælde så går den selvfølgelig, men hvis der pludselig opstår en uenighed med en kunde, så er det godt, hvis der er et sæt salgs- og leveringsbetingelser, som støtter dine synspunkt, begrænser dit ansvar, eller måske sikrer dig, at tvisten skal afgøres efter dansk ret eller ved byretten i nærheden af dig og ikke i den anden ende af landet.

Min bedste "kunde" er desværre ophørt med at drive virksomhed. Jeg har derfor et overskud af ledige ressourcer.

Til de 10 første som melder sig, tilbyder jeg derfor at udarbejde et individualiseret sæt salgs- og leveringsbetingelser for kr. 4.900 ekskl. moms. Til info plejer prisen at lægge mellem 6-20.000 ekskl. moms.

Jeg plejer ca. at bruge 10-15 timer på et sæt salgs- og leveringsbetingelser afhængig af, hvor godt jeg i forvejen har kendskab til, hvad din virksomheds behov er osv.

Jeg bemærker dog, at salgs- og leveringsbetingelser kun bliver optimale, hvis du selv er indstillet på at bruge ressourcer herpå, da det er dig, som kender din virksomhed bedst.

Sædvanligvis skal du regne med, at vi skal have et møde på 1-2 timer, hvor jeg vil spørge ind til, hvad der er relevant, og hvor vi sammen laver brainstorm for ideer, som kunne være relevant at have i netop dine salgs- og leveringsbetingelser. Om dette møde er et Skype møde, telefonmøde eller fysisk møde på mit kontor er ikke så vigtigt.

Derudover sender jeg dig et udkast, som du skal gennemgå og kommentere, og der vil herefter være rettelser.

Det bemærkes, at til ovennævnte pris tager jeg forbehold for at afvise, hvis der gælder helt specielle forhold, eller hvis det skal udføres som en haste opgave.

Selv om dette indlæg er rent markedsføring, så håber jeg, at I tager godt imod det.

PS Til info er mit kontor beliggende i Silkeborg. Vedr. mig personligt så har jeg 18 års erfaring med arbejde med erhvervsretten.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)