Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp omkring webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er en dreng der lige er blevet 18 år, som godt kunne tænke sig at starte et webshop. Men jeg har ikke de helt store erfaringer med det. Derfor håber jeg at jeg kan blive klogere på jeres svar. Jeg vil gerne vide lidt omkring hvordan at jeg starter min egen webshop. og hvordan at leveringen kommer til at foregå, og gerne nogen ting jeg burde vide omweb shop. Så jeg har helt styr på det. Smile

MVH: Buddi.

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du sælge? Det kommer meget an på dit produkt. Laver du det selv eller videre sælger du det? Og i så fald, kan du tjene penge på at videre sælge det? 

Det med levering er ledt nok ordnet, bare brug post danmark eller en privat post løsning

Fra Vordingborg
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Håkansson. Jeg har tænkt mig at videre sælge. Men jeg har ikke lige noget i tankerne om hvad det er at jeg vil sælge. :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal sælge noget der har din interesse. Det er et vigtigt og godt udgangspunkt.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv 16 år og går også og lurer på at drive en webshop på et tidspunkt. Jeg har brugt www.startvaekst.dk for at lære de forskellige "regler", for at drive webshop, markedsføring osv.

Har også læst denne artikel fra www.imidt.dk - som giver et fint overblik, over de forskellige faser du skal igennem.

http://www.imidt.dk/media/1122/webshop.pdf :-)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de svar. Jeg vil læse de links du har sendt, og så vil jeg selvfølgelig finde ud af hvad for et produkt det er at jeg vil sælge som Kim skriver. Tak for jeres hjælp - Hvis der er mere jeg bør vide, må i meget gerne skrive det.

Fra Padborg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges at hvis du ikke har en årlig omsætning på 50.000kr iløbet af 12 måneder, og om igen, så skal du ikke momsregistreres.

MEN hvis du får det, er det vigtigt at du momsregistrerer dig, for ellers kommer skat efter dig.

Har du en idé til en Hjemmeside eller en App?

+45 91527447 - support@bangtech.net

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)