Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger vejledning og gode råd!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej derude! :)

Jeg er medstifter af virksomheden http://munz.dk/, som producer og fremstiller innovative, elegante og funktionelle træ produkter. Alle produkterne under mærket "Munz", bliver fremstillet af en dansk snedker, som kun benytter kvalitets træsorter.

Vi mødte stor succes i opstarten, og har derefter søgt efter at komme mere ud på marked

Vi søger en person, som enten kender nogle eller har gode råd til, hvordan vi får bragt vores produkter ud til de fysiskebutikker?

Mvh, Munz (Simon)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle have jer ind hos os, ville jeg ført kigge på jeres komplette program.
her ville i med det samme dumpe igennem nettet, da i allerede upfront har frasorteret halvdelen af mine kunder før produktet kommer på hylderne, ved kun at kunne tilbyde Iphone tilbehør (som jeg lige ser det på jeres hjemmeside)
De produkter i så har, er ikke up to date, da i kun har til 4 + 5, men hvor er noget til 6?

Så hvis i skal have succes med at komme ud til butikkerne, på Fomland/UP eller andre messer, med samrabejdsaftaler for øje, ville jeg nok kigge på det i tilbyder.

Måden at komme ud i butikkerne, er bare at gribe knoglen og ringe rundt for en uformel aftale.
I vil få mange nejér men det er den eneste vej til detail, med mindre i sigter efter kapitalkæderne.

Held og lykke med salget

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har arbejde med salg til detailkæder i over 30 år, så har en lang række råd. Spørgsmålet er om I blot skal have nogle enkelte tips, eller I har behov for en egentlig plan, hvorunder bl.a. en salgskanalstrategi indgår. Du kan kontakte mig på 53593157, hvis du vil høre mere.

mvh

Jørgen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, helt enkelt: du ringer ud til en række relevante butikker, får et møde, ser om i kan lave en fornuftig aftale.

Kan ikke lige se problemet for dig ?

Lækker side forresten munz.dk Den sælger fint til fx en som mig

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Fresno Bob",

Først og fremmest, så tak fordi du tog dig tid at svare på indlægget.

Vi mener nu selv, at vi er "Up to date", og har siden starten af dette år arbejdet på at få udskiftet design, med en lasergravering i fronten, istedet for vores metalpladder. Vi har også arbejdet på at få iPhone 6 modeller / iPhone 6+ modeller, og de skulle gerne være at finde på Webshoppen indenfor slutning August / start September.

Vi har også overvejet at tage ud på messer, og promovere vores produkt. På den måde vil vi også selv mene, at vi er mere i øjenhøjde med vores "mulige forhandlere".

Mvh, Simon 

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Jsbodense",

Først og fremmest, så tak fordi du tog dig tid, og besvare mit opslag!

Vi kunne sagtens finde på at ringe ting dig, og evt. få nogen tips.

Mvh, Simon

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Optimer salget",

Først og fremmest, så tak fordi du tog dig den tid, at besvare mit opslag.

Problemet, er hvor jeg finder de mulige forhandler, og søgte derfor en som måske havde kendskab til branchen, og kunne stille os videre.

Mange tak for de fine ord! Du er mere end velkommende, til at følge os, via vores sociale medier / nyhedsbreve!

Mvh, Simon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)