Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. salg af domæne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sælge domænet Boom.dk og tilhørende projekt. Men er meget i tivl om hvordan jeg griber det an og får fat i de rigtige folk.

Så vidt jeg kan se er der ingen rigtig nyttige og aktive sider til dette formål. Hjælp udbedes!

PS: Jeg har tidlgiere skrevet en tråd ang. salg af domæne, hvilket resulterede i an lang debat om rettighederne til at sælge domæner. 

Jeg vil gerne bede om at denne tråd IKKE kommer til at handle om dette, tak!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Falkenberg:
Jeg vil gerne bede om at denne tråd IKKE kommer til at handle om dette, tak!

Så skal du nok lade være med at sige, at du gerne vil sælge noget du ikke ejer!

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langt er du nået med det tilhørende projekt?

Er det udviklet eller er det bare en idé?

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartsmoke.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du en e cigaret, så kig på Smartsmoke.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til salg af Boom.dk kan du kun sælge det som et tillæg til et projekt.

Det vil sige at det i princippet er Hjemmeside projekt du sælger og så går domain ind i handlen.

Sælger du bare domain Boom.dk så bryder du dk-hostmaster regler, da det ikke er dit domain, men et du bare lejer af dk-hostmaster.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er rigtigt, at der kan komme problematikker hvis du kun sælger domænet, men hvis du som sådan ønsker at sælge konceptet og brandet Boom.dk så har du jo frie tøjler. Inden du går i gang, så synes jeg du skal finde ud af, hvordan du helst præcist ønsker at sælge projektet og til hvilken pris. Der findes forskellige online platforme, hvor man kan sælge online projekter - samt du kan også benytte Amino Virksomhedsbørs, hvis du da mener, at Boom.dk er af en vis størrelse. 

I hvilken branche opererer Boom.dk ? Er der nogle nøglepersoner der bevæger sig i denne branche? De kunne jo eventuelt have interesse i at købe projektet og tilføje det til deres eksisterende virksomhed. Jeg tror du skal arrangere nogle møder med folk, du eventuelt kunne forestille dig kunne være interesserede.

Held og lykke med at få det afsat :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)