Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit domæne er hacket

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nybegynder i at lave hjemmeside og har lavet en hjemmeside for en frivillig forening, hvor vi har lavet vores nyhedsbrev til en hjemmeside som er www.boo-nyhedsbrev.dk, men nu er det at jeg ved et tilfælde opdager at der er noget galt fordi alle mine sider fungerer korrekt samt alle plugins og andet er opdateret løbende. Jeg har taget backup i den korte periode, hvor den har kørt dvs. ca. 1½ mdr.

Nu viser det sig så at når jeg besøger siderne er der intet problem, men kommer jeg til at skrive www.bbo-nyhedsbrev.dk/principafgørelser, så får jeg en helt anden side op end min egen. Forskellen er selve ordet principafgørelser og min side hedder principafgoerelser.

Mit spørgsmål er så om der er nogen som kan fortælle mig hvordan jeg finder fejlen/problemet, da jeg har ledt alle filer igennem uden at kunne se der er skrevet eller på anden måde er hacket noget. Så er den som kan hjælpe mig ville jeg blive lykkelig, da vi jo er en forening uden midler.

Med venlig hilsen

Lissi

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lissi

Du skal have fat i din hosting udbyder, de skal hjælpe dig med at finde ud af hvor problemet ligger :)

//Kim

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er enten dine .htaccess filer eller din 404 side, der er blevet redigeret.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)