Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

<<CRM>> Ringer det nogle klokker for dig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Passiondesk I/S Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.


Jeg skriver dette indlæg fordi jeg godt kunne tænke mig om høre folk omkring deres oplevelse af hvad for et CRM system de bruger og hvad der har gjort at de har valgt lige præcis dét som i bruger, og så hvad det er som er dårligt ved systemet eller features som man savner i hverdagslivet. 



Program:

Pros:

cons:

glæder mig til at læse alle jeres svar.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luxis,

Vi var sidste år på jagt efter et system, der kunne organisere vores samarbejdspartnere og kunder således, at vi let og enkelt kunne slå dem op. Derudover skulle vi have en let og enkel måde at organisere vores projekter og opgaver på. Dem jeg umiddelbart fandt bedst udfra en rimelig hurtig analyse på internettet var insightly og podio. Vi valgte dog Insightly, da det ved første øjenkast virkede så utrolig simpelt. Vi sidder pt. en håndfuld på systemet, hvilket også afspejler valget af systemet. Havde vi været en større organisation med andet end webopgaver, havde vi med stor sandsynlighed valgt et andet.

Program: Insightly CRM 

Pros: Utrolig simpelt, enkelt, effektivt og dækker præcist det vi skal bruge. Billigt i drift.

Cons: Ikke så mange "udvidelsesmetoder", vi kan ikke tilkoble yderligere plugins. Generelt tror jeg ikke, at man skal være flere end vi er, for at skulle på et andet system. 

Jeg vil derfor anbefale Insightly såfremt du er en mindre flok der skal organisere mennesker, skabe struktur, styre projekterne og give opgaver til hinanden. Vi kigger pt. så så småt på Podio - der virker utrolig godt også.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har brugt både podio og highrisehq - jeg tror podio virker bedst når man bliver 10+ personer der skal arbejde sammen. Highrise er lækkert og skræddersyet til at holde styr på al kommunikation med dine kontakter, og du kan håndtere deals og lave todos og followups mv.

Siden hen har jeg også selv bygget noget - dog ikke et fuldblodigt CRM - men et lille system der hedder www.myphoner.com til at håndtere kanvas telefonsalg (cold calling campaigns), fordi jeg synes det de andre systemer kunne på den front var underprioriteret og ikke let nok at få til at spille. myphoner spiller fint sammen med både podio og highrise og en hel masse andre :-)

/Jeppe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)