Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus- og foredragsholdere søges.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København, NV
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg leder med lys og lygte efter dygtige kursus og foredragsholdere inden for henholdsvis personlig udvikling, finans, marketing og projektledelse.

Hvis du / i kender nogle er i velkomne til at sende mig deres kontakt information og lidt om dem, eller blot deres navne så kan jeg selv undersøge det.

Kender du en der ikke nødvendigvis falder ind under de fire nævnte emner er du selvfølgelig også velkommen til at skrive det til mig.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Mika Hedgaard

Ps. hvis jeg har oprettet opslaget i en forkert tråd må i meget gerne gøre mig opmærksom på det så jeg kan smide den det rigtige sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mika,

Jeg er AD og foredragsholder og en erfaren og dygtig underviser og foredragsholder (siger ihvertfald mine tidligere kursister og tilhørere :)).....

Holder i forvejen foredrag om helbredelse ved hjælp af sund kost og påtænker yderligere foredrag om personlig udvikling.

Har igennem en del år undervist i grafisk design og Adobes programmer med stor succes for både HK, Designskolen og DSB blandt mange andre :)

Marketing og salg ved jeg en helt masse om fra min uddannelse og mit deltidsjob for it-virksomhed, hvor jeg varetager marketing.

jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Med venlige hilsener Rie

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mika

Jeg har holdt foredrag om arbejdsglæde, motivation og personlig udvikling de sidste 7 år...

Du skal være velkommen til, at kontakte mig via www.thomasg.dk

De bedste hilsner

Thomas

Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mika

Jeg holder foredrag om personlig udvikling og samarbejde (og meget mere). Det handler om at gøre drøm til virkelig, som jeg har gjort mange gange. 

Jeg snakker om at nå mine mål med mange historier og eksempler fra Slædepatruljen Sirius, Jægerkorpset og mine mange ekspeditioner. 

Du kan tag et kik på min hjemmeside www.komud.dk 

Et foredrag kunne være: "Sammenhold eller gå kold

Held og lykke med det hele.

Erik

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mika

Spændende.

Må jeg spørge: I hvilken forbindelse skal du bruge foredragsholdere m.m.?

Vh

Henrik

Fra København, NV
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Det må du gerne! 

Uden at sige for meget er vi i den spæde opstart med at lave en webplatform, hvor der skal udbydes kurser og foredrag indenfor de nævnte emner. Vi skal derfor have os en database med så mange udbydere som muligt så vi kan give vores kommende kunder præcis det de vil have.

Hvis du kender nogle flere der kunne være interessante at kigge på er du velkommen til at skrive dem :)

Mvh Mika

Fra København, NV
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres inputs Rie, Thomas og Erik.

Jeg har noteret mig jeres oplysninger og synes de hver især lyder utrolig interessante :)

Når vi når længere i vores proces kan det sagtens være vi kontakter jer!

Mvh Mika

Tilmeldt 21. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mika,

Du er velkommen til at hive fat I mig. Jeg kan holde kursus om personlig udvikling. Jeg har bl.a. holdt foredrag på Syddansk Universitet, Folkeuniversitetet og Akademiet for talentfulde unge. Jeg er en erfaren underviser, og kender emnet godt.

Du kan se mere på christianstaal.com, og kontakte mig på christianstaalkontakt@gmail.com.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)