Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet børnetøjswebshop, har i mulighed for god konstruktiv kritik.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Småt & Godt I/S Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er 

Jeg har set i tidligere tråde, at i er yderst gode til at komme med konstruktiv kritik og gode ideer til nyopstartede webshops.
Hvis der er nogle eksperter, der lige har 5 min, så må i meget gerne kigge forbi www.smaatoggodt.com, og se om i har nogle gode ideer til forbedringer. 

Ideen bag denne børnetøjswebshop, er at finde ud over det sædvanlige børnetøj, lækre sæt og kjoler til både fest og hverdag..
Men vil mest være til festlige lejligheder, men med årstids bestemte smarte sæt også.

Siden er lavet gennem shopify, så er selv låst af deres tema design, men leger lidt med tanken om en anden opsætning!
Ydermere har jeg fået mig, www.smaatoggodt.dk, og vil inden længe bruge det i stedet for .com.. 

Håber i har gode ideer.

På forhånd mange tak for jeres tid..
Gus

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par småting.

Jeg kan generelt godt lide shoppen. men....

Få styr på returpolitikken, reglerne blev ændret væsentligt 1/7-2014.

DANKORT!!!

Læg alle kategorierne ved siden af forsiden, så det giver lidt fylde. Og gør dem mere synlige.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gus

Overordnet set en ganske nydelig webshop som du har fået banket på benene.

Jeg vil mene at du kan forbedre brugervenligheden ved at oprette dine produktkategorier som menupunkter i hovedmenuen, i stedet for at lægge dem under menupunktet “Butik“. 

Tillægger du opret en bruger og login en stor betydning? Hvis ikke synes jeg at du bør overveje at benytte denne placering til noget salgsfremmende i stedet. Evt. slogan

Held og lykke med shoppen :-) 

Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Bildele-Online Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Handelsbetingelser kommer med en del retskrivningsfejl du burde kigge på.

Søgning:

Ingen søge resultater

Din søgning efter "{{vilkår}}" gav ikke nogen resultater. Prøv at søge efter noget andet.

Flot tøj :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er næsten ingen til i varebeskrivelsen, så der kommer nok ikke så meget trafik fra søgemaskinerne.

Forsendelsesadressen ved bestilling indeholder engelske ord

Personligt har jeg meget imod at se et felt med rabatkode når jeg afslutter en ordere, for jeg føler mig altid snydt for et godt tilbud, hvis jeg ikke har en kode.

Held og lykke med shoppen

dbh

Lars

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Småt & Godt I/S Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Lige nogle kommentar til jeres indputs.

>Returpolitikken:
Ja har læst ændringerne, og der er lagt op til fortolkning af reglerne.
Den skal specificeres mere ud.

>FÅ DANKORT!!!
Ja for pokker, der er dankort/visa + alle de andre + Mobilepay indenfor kort tid...

>Læg alle kategorierne ved siden af forsiden, så det giver lidt fylde. Og gør dem mere synlige.
Godt råd, er allerede ændret på webshop.


>Jeg vil mene at du kan forbedre brugervenligheden ved at oprette dine produktkategorier som menupunkter i hovedmenuen, i stedet for at lægge >dem under menupunktet “Butik“.
Samme som ovenfor, og det er ændret..
Og tak for det..

>Tillægger du opret en bruger og login en stor betydning? Hvis ikke synes jeg at du bør overveje at benytte denne placering til noget salgsfremmende >i stedet. Evt. slogan.
Nej ikke specialt, men kan ikke finde det sted i Shopify, hvor man har lov til at ændre netop i den del.. Har kigge en del efter det..

>Handelsbetingelser kommer med en del retskrivningsfejl du burde kigge på.
Synes jeg har kigget den igennem nogle gange. Men ja de skal væk.

>Søgning: Ingen søge resultater
>Din søgning efter  "{{vilkår}}" gav ikke nogen resultater. Prøv at søge efter noget andet.

Er ikke sikker på jeg forstår dine kommentar.
Søge funktionen virker fint, men korrekt der er ikke "vilkår" at finde..Skal der være det.?
Flot tøj :) Tak for det...:-) 

>Der er næsten ingen til i varebeskrivelsen, så der kommer nok ikke så meget trafik fra søgemaskinerne.

Nej det er korrekt, og nok her vi stadig har en del arbejde..
Både med mere beskrivelser på varer, samt en større SEO opdatering..
Arbejder på det løbende :-)

>Forsendelsesadressen ved bestilling indeholder engelske ord
Ja, det skulle jeg have fået ændret.

>Personligt har jeg meget imod at se et felt med rabatkode når jeg afslutter en ordere, for jeg føler mig altid snydt for et godt tilbud, hvis jeg ikke har >en kode.
Du har fuldstændig ret... Folk som kommer via Google eller direkte har ikke en kinamands chance for at kende rabatkode, som er givet på Facebook side.
Det skal ændres..

Mange tak for jeres indput..
Alle kommentar og ekspert indsigt hjælper for at produktet bliver bedre.


Hvordan forholder i jer til at der er slider, med et stemningsbillede til at starte med, virker det ?
Ellers skal der bare være produkter med det samme.

Det samme med, venstre menu bar eller nok med den i toppen?
Det kan selvf være det bliver nødvendigt, når flere katagorier og kollektioner kommer på..

Kender i nogle Webshops, som sparker Røv og som man kan få masser af inspiration uden af kopiere, det skal jo helst ikke være det samme som andre.
Men gerne tage lære af det som virker :-)

Ha en god dag
Gus

Fra Padborg
Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal være noget mere i din Footer (nederst på siden ved rettigheder osv.)

Hvis jeg læser der nede og det ser så tomt ud, ville det ikke være troværdigt for mig.

+ få et CVR nummer.

Har du en idé til en Hjemmeside eller en App?

+45 91527447 - support@bangtech.net

Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Bildele-Online Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Gus:

Jeg har aldrig søgt efter vilkår, det er simpelthen bare return-string for en søgning der ikke finder noget.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par småting jeg nok ville ændre...

Få styr på billederne.
Lav en hvidbog for størrelser, formater og ikke mindst navngivning af disse.
Google får meget svært ved at finde dine ting hvis du bar kalder dem for Picture 4 osv.......

Sørg for at det er ens hele vejen igennem. Det gør det lettere for dig i hverdagen og får din side til at se meget bedre ud.

Held og lykke med siden.

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Småt & Godt I/S Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Vi har CVR nummer, det er nævnt på siden "Kontakt os.".

 

Jeg har problemer med at skriove mere dernede, da Shopify tema ikek giver mig større muligheder.
Eller så mangler jeg at se mulighederne :-)

Tak for info.

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)