Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved du noget om outlook i Office 365?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Label for Life Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg synes selv at jeg er ret ferm til teknik - men nu har jeg alligevel fået en udfordring som jeg simpelthen ikke selv kan løse! Jeg håber der er en af jer, som kan hjælpe mig videre!

I forbindelse med at jeg er ved at oprettet min virksomhed, så har jeg, igennem godaddy, fået oprettet en mailadresse med firma navnet, istedet for den gode gamle hotmail.com! Men når jeg sender ud fra den, så står den, i modtagerens mailboks, som afsender "Mia Thorning"! Det vil jeg gerne have ændret, så der står virksomheds navnet istedet for. Kan jeg få det?? og hvis ikke jeg kan ændre det så det KUN er virksomhedsnavnet der står som afsender, kan jeg så i det mindste kombinere det, så der både står mit navn og virksomhedsnavnet?

På forhånd tak!

/Mia 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia

Det skyldes sikkert, at da du oprettede din mail konto kaldte du den for Mia Thorning i stedet for din virksomheds navn.

Men du kan da bare lave en signatur for virksomheden.
Filer ---Indstillinger---post---signatur

Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Label for Life Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det skal sikkert nok passe!

Det var en god ide! Det prøver jeg - tak :) 

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia

Nu ved jeg ikke om det er office installeret på din PC eller om det er online versionen du bruger. hvis det er installeret på din PC skal du gå i Filer -> Kontoinstillinger -> Rediger konto -> Under "Dit navn" skriver du så bare firmaets navn.

Det er også en god ide med en signatur som forslået, men navnet er det første folk ser :-)

Ronni

Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virkede!!! tak Ronni:) 

Det var egentlig ret enkelt - kan godt være jeg er nød til at genoverveje mine egne IT skills;) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)