Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systue søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Systuer

Jeg sidder på en guldgrube. :)

Jeg har et motiv, en tegning og en god ide. Jeg mangler en systue, der kan være behjælpelig med, at producere nogen forskellige tekstiler, samt kjoler med mit tekstil. som vi i samarbejde med hinanden producerer.

Jeg vil gerne understrege at jeg ikke vil have skadelige kemikalier, i mine produkter.

Jeg vil gerne understrege, at jeg i første omgang kommer til at bestille få prøver af hver art.

Mvh.

 

 

 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overhoved søgt på Amino eller Google? Lige for tiden er der rigtig mange der vil lave tøjmærke og forskellige systuer/kontakter til systuer har besvaret deres indlæg. Hvis du virkelig brænder for dit projekt bør du være mere selvstændig og finde ud af tingene selv

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for dit svar. Jeg har set sådanne spørgsmål her på Amino, men de var flere år gamle, der var flere systuer der havde svaret. Jeg troede det var okay, at stille det an på denne måde. Beklager hvis det har stødet dig, og fået dig til at tro, at jeg ikke kan selv :) 

Jeg er medejer af 3 virksomheder som fungerer rigtig godt, så jeg ville mene at min selvstændighed ikke et problem. 

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Musuusu

Vi producerer selv i Bangladesh - vi producerer for mange internationale brand.

Vi laver ligeledes selv vores metervarer.

Det er et ret abstrakt indlæg - så skriv til mig og lad os drøfte det lidt mere i detaljer.

Skriv til

info.wildboar@gmail.com

Jeg er i Denmark i næste uge her kunne vi tale lidt om det.

 

mvh

Alan

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)