Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave sin egen App

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle af Jer kyndige mennesker herinde på Amino, der har gode råd og links til hvordan man laver Apps?

Jeg er helt grøn, men er ikke bange for at lægge timer og kræfter i det - jeg ved bare ikke hvor jeg skal begynde.



Jeg skal bruge en App, der fungerer til både Apple IOS og Android, har email login og connecter til deres brugerprofil på websitet, som jeg er ved at få udviklet andetsteds.

Nogle gode bud? Kom frisk og frejdig

På forhånd tak,

Mvh. Tina

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Dahl:
en App, der fungerer til både Apple IOS og Android

Dét er der ikke noget der hedder ... det er to forskellige ApS.

Derudover lyder det som om du har dummet dig for grumt, hvis du er ved at få udviklet et nyt site fra bunden, så bør enhver bare nogenlunde seriøst udvikler idag sørge for at websitet virker på både mobil og computer. Dermed elimineres behovet for "en app" også.

Så mit råd er at tage fat i dem der udvikler dit website og snakke med dem om at få det gjort responsive.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja der er jeg så ikke helt enig med Mikkel - det giver i mange situationer god mening at få udviklet en egentlig app. Klart at man kan opnå meget med et responsivt website (og ja som udgangspunkt bør alle sites idag være responsive) - men der er stadig også en del ting der er lettere at opnå med en app end med et responsivt web-site.

Skal du have udviklet til såvel Android som IOS, så er det rent teknisk to app's, en til hver platform. Her kan man dog benytte nogle af de hybride frameworks som f.eks Phonegap - Det du opnår her er at du i princippet kun skal kode den én gang, herefter kan du så genererer en app til hhv Android, IOS (windows phone, blackberry osv). 

Men hvad der, i dit tilfælde, er den bedste løsning afhænger meget af detaljerne. Du er velkommen til at give mig et kald på 3053 1351, så kan vi tage en uforpligtende snak om hvad den bedste løsning for dig vil være

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)