Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan f..... finder man en leverandør?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har ofte prøvet at få startet nogen nye projekter da jeg har en del penge i min virksomhed. Men det slutter sku altid inden jeg er kommet igang.

Jeg kan nemlig aldrig finde en leverandør. Ja, man kan gå ind på alibaba.com og finde nogen, men det kræver en importregistrering og desuden finder jeg ikke mange af leverandørene derinde troværdige.

Så findes der slet ikke nogen leverandører i EU? Jeg kender til trademen.dk men det er primært opkøbte konkursboer de sælger og de har aldrig nogen produkter jeg finder interessante.

Jeg tænker undertøj til piger, bikinier, og ting i den branche. 

Men kender du andre steder hvor man kan finde leverandører til andre ting en undertøj osv, så må du også meget gerne sige til. Jeg er nemlig interesseret i at sælge flere ting en blot undertøj, bikini osv. Også ting i helt andre brancher. Så sig gerne til.

Mvh

Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Vandreshoppen.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min erfaring er, at du skal tage udgangspunkt i et bestemt mærke, med mindre det er billig discount kvalitet du er efter. Herefter kan du finde frem til hvem der distribuere dette mærke i EU og maile dem om at blive retailer. Nogle vil give dig afslag, men pludseligt er der måske et stort firma, der gerne vil sælge til dig. Hvis du spørger mig, er det den seriøse måde at gøre det på.

Venligst

Oskar

Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,
Jeg har handlet med varepartier i 15år og opkøber i hele EU. Jeg producerer også bla i Kina og Tyrkiet og kender måske nogen du kan bruge ? Send mig en mail på jbs@lexbrand.dk
Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)