Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Vandreshoppen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Vandreshoppen.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle der vil tage et kig på www.vandreshoppen.dk og efterfølgende skrive deres umiddelbare holdning. Det kan anskues fra mange vinkler, hvad enten man er potentiel kunde eller IT nørd, men jeg vil gerne have så mange inputs som mulig. 

TAK FOR HJÆLPEN!

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør arbejde med dine tekster, så alt står på dansk og så du får listet de vigtigt data op. F.eks.: tykkelse på underlag, teltenes vandsøjletryk.

Du bør som minimum udfylde title tag og meta description på alle sider. Jeg kan anbefale https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/ til din seo optimering af siden.

Jeg undrer mig iøvrigt over at din blog er første menupunkt. Jeg ville helt klart prioriterer produkterne.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville fjerne reklamerne fra siden. Ellers en fin shop du har levet

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Vandreshoppen.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for svaret. 

Jeg er enig i produktspecifikationerne skal stå som noget af det første og også på dansk. Det er jo ikke nok at produkterne er gode, hvis man ikke kan sælge dem ordentligt.

Nu kommer du til at undre dig, men jeg er faktisk ikke sikker på hvad title tag og meta description gør? tak for tippet, håber du vil uddybe. 

Det med bloggen er et bevidst valg, da det først og fremmest er min interesse og gerne vil fremme vandring.

Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Vandreshoppen.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Jeg har selv gjort samme overvejelse og reklamen er nu fjernet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)