Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producent af børnetøj

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 66
Fra  MM-Shops Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har en børne og babytøjs shop, hvor vi gern vil have vores eget mærke. I den forbindelse søger vi en der har kontakt eller kender en fabrik i udlandet der kan klare sådan en opgave.

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Når du ikke forklare mere, er det svært at vide hvilke preferencer du har, og hvordan du forstiller dig at tingene skal være ;)

Men Prøv at tjekke Polen, UK, Bulgarien på den her hjemmeside:

http://um.dk/da/om-os/kontakt/find-os-i-verden/

Hvor du så skal ind på deres Eksport sider, og så er det bare at give den gas med at ringe til de forskellige trade folk, og hører om de kan hjælpe med kontakter til produktion af børne tøj :)

Ellers så er du velkommen til at prøve at skrive til mig, på truekasual (snabel a) gmail.com, med lidt mere dybde gående information, så har jeg måske nogle kontakter, forskellige steder i verden og hvis det ikke er noget, kan jeg måske lede dig i den rigtige retning og give dig lidt fif :D

MVH

Steffan

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

har du en lille smule volume på order og jeg kan lave dem til dig her på Madagascar. Minimum kommer an på design samt valg af stof kvalitet, men ellers som udgangspunkt 500 styk pr order som vi kan fordele afhængig af din kollektion

Fordelen ved Madagascar er lav arbejdsløn samt vi levere med EUR1 certifikat der giver import told fritagelse. 

Skriv til mig på mail : mikkel@ intnet.mu hvis det har interesse, 

venligst send så meget information som muligt - design med angivet cm, accessories/ trim, label, print, kvaliteter/ materiale valg, farve valg, størrelser og moq/ styk antal skal være udarbejdet.

Mvh

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MM-Shop

Vi producerer utroligt meget børnetøj og babytøj på vores fabrik i Bangladesh i høj kvalitet.

Ud over naturligvis at certificeringerne er i orden har vi også Disney licens.

Skriv  mere uddybende information på.

info.wildboar@gmail.com

mvh

Alan

Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et firma, hvor jeg hjælper mindre designer eller butikker med opstart af kollektion/finde producenter mm. Jeg har mere end 15 års erfaring indenfor modetøjs branchen, hvor jeg primært har arbejdet med indkøb, konstruktion og design.

Jeg kan hjælpe på mange områder, såsom:

- formidling af producenter.

- Opsætning af indkøbs platform, så det gør det nemt for jer, at udregner priser mm, med de rigtige toldsatser osv.

- Hjælp til konstruktion, så tøjet får den rigtige pasform.

- Hjemtagelse af produktion.

Send en mail eller ring, hvis du/I er interesseret i at høre mere.

Med Venlig Hilsen

Lith Bielenberg

lb@copenhagensourcing.com

53537929

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg bor og arbejder i Istanbul(Tyrkiet) hvor jeg producerer tekstiler for forskellige danske brands. Har skrevet en pb til dig

Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Eventyrskabet Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,
Skriver på et gammelt indlæg jeg fandt, men håber stadig der er hul igennem?
Jeg har pt en rigtig god producent af babytøj i Tyrkiet og er i gang med at introducere mit nye brand Little Wonders på markedet i Danmark. Skal stå på messe med det hele på CIFF i næste uge.
Jeg synes dog at min producent er lidt for dyr (får produceret tøj i Tyrkiet), og ville derfor høre jer om I kan henvise til andre i fx Tyrkiet, Indien eller Bangladesh...eller hvor man ellers kan få produceret sådan noget i god kvalitet men til billigere penge.
Jeg kan træffes på tlf. 42528301, hvis I vil snakke eller har flere spørgsmål.
 
mvh Charlotte
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Eventyrskabet Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fandt et gammelt opslag på Amino, hvor nogle søgte producent af børnetøj i udlandet. Jeg håber at der stadig er hul igennem på den her mail? Jeg har pt en rigtig god producent af babytøj i Tyrkiet og er i gang med at introducere mit nye brand Little Wonders på markedet i Danmark. Skal stå på messe med det hele på CIFF i næste uge. Jeg synes dog at min producent er lidt for dyr (får produceret tøj i Tyrkiet), og ville derfor høre jer om I kan henvise til andre i fx Tyrkiet, Indien eller Bangladesh...eller hvor man ellers kan få produceret sådan noget i god kvalitet men til billigere penge. Jeg kan træffes på tlf. 42528301 , hvis I vil snakke eller har flere spørgsmål. Ser frem til at høre fra jer. -- Med venlig hilsen Charlotte Raunstrup Andersen Little Wonders
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Eventyrskabet Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alan, Jeg fandt det her gamle indlæg på Amino, Hvor du gør reklame for tøjproduktion i Bangladesh. Jeg håber stadig et der er hul igennem. Jeg har pt en rigtig god producent af babytøj i Tyrkiet og er i gang med at introducere mit nye brand Little Wonders på markedet i Danmark. Skal stå på messe med det hele på CIFF i næste uge. Jeg synes dog at min producent er lidt for dyr (får produceret tøj i Tyrkiet), og ville derfor høre jer om I kan henvise til andre i fx Tyrkiet, Indien eller Bangladesh...eller hvor man ellers kan få produceret sådan noget i god kvalitet men til billigere penge. Jeg kan træffes på tlf. 42528301 , hvis I vil snakke eller har flere spørgsmål. Ser frem til at høre fra jer. -- Med venlig hilsen Charlotte Raunstrup Andersen Little Wonders
Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 30
Fra  Zia´s systue Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvad med dansk produktion? Høj kvalitet og meget mere bæredygtigt! Hvis det kunne have interesse så kontakt mig, har en produktions systue og vi har stor erfaring med børnetøj i høj kvalitet! Mvh Julie
Juliezia@gmail.com
Www.ziassystue.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)