Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. Google Adsense

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har min egen hjemmeside: www.cykelnews.dk

Jeg har brugt Google Adsense til at få reklamer på min hjemmeside. Jeg har lagt nogle reklamer ind i min sidebar, og de er ikke kommet endnu.

Jeg har hørt at det kan tage 10-30 minutter før de kommer, men jeg har ventet i 3 dage nu.

Er der nogen der har en logisk forklaring?

Mvh.

Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en indstilling i AdSense hvor du kan vælge at annoncer kun må vises på de url'er du har tastet ind. Kan ikke lige huske hvad den hedder, men måske er det derfor.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du signer up til Google AdSense skal du indtaste dit website. Når du så er blevet godkendt, skal du indsætte en annonce kode på websitet du indtastede ved tilmeldning. Så går der normalt nogen dage før at google opfanger at du har indsat koden på dit site, og derefter kan du benytte dine annoncekoder på hvilket som helst site. Er du sikker på du opfyldt de krav?

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Simonph eller andre der har erfaringer med dette:

Ved du hvad man gør når det site jeg søgte adsense til for 2 år siden er gået ned- og jeg har slet ikke den side mere, men nu vil jeg gerne have adsense på nogle af mine nye hjemmesider.

Problemet er bare at når jeg for en mail fra adsense om det nu er tid til at placer min google adsense kode så kan det jo ikke lade sig gøre da min gamle hjemmeside ikke eksistere mere og der sker intet når jeg placer reklame kode på mine nye sites selv om de har været på i over 6 md nu..

Håber der er en der evt. kan hjælpe med mit problem her.

pft vh Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simonph

Jeg er sikker på at jeg er godkendt, fordi jeg har også nogle annoncer i nogle af mine indlæg

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du aldrig har brugt adsense før og det er den første side du skal bruge google adsense på, kan der gå et par uger før det virker. Når det først er godkendt, så kan du tilføje det til andre sider og hvor det viser det meget hurtigere.

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Fra  proofreading.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et udråbstegn øverste til højre, hvor der står noget? I starten man skal huske at tilknytte et kreditkort til kontoen, før annoncer din kampagne kan starte.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

David Allington:

Er der et udråbstegn øverste til højre, hvor der står noget? I starten man skal huske at tilknytte et kreditkort til kontoen, før annoncer din kampagne kan starte.

Man kan ikke få adsense til at virke og ikke adwords :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden Adsense virker på resten af siden, må det være fordi du enten ikke har indsat afsende koden det rigtige sted eller på en forkert måde.

Hvordan har du indsat adsense koden i sidebaren? Via widgets, plugin, direkte i sidebar koden, eller..?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kai

jeg har lagt min Adsense kode direkte ind i min sidebar.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)