Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en idé - hjælp!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna

Jeg har lige lært et nyt ord i dag - og kom til at tænke på dig: Dropshipping

Det går kort ud på, at du sælger varer fra et andet firma på din egen hjemmeside uden egentlig at have dit eget lager med ting. Klik på linket dropshipping for at læse mere.

Her er et andet link til en samling tøjvirksomheder (og der er også lidt andet), som tilbyder dropshipping: http://www.blogtrend.dk/kategori/business/e-shops/toejogaccessories/

Jeg håber du kan se fidusen. Måske du kunne få noget ud af det Smile

Mvh David

-

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David, 

Jeg kender godt til konceptet og har det også med i mine overvejelser - jeg kan sagtens se det smarte ved det, men ser dog også en del ulemper som nok gør, at jeg ikke kommer til at benytte mig af det medmindre jeg får en god og pålidelig aftale i hus. Leveringstiden bliver vel længere, samtidig med at jeg ikke selv kan kvalitetsikre varerne og dermed mister jeg også en kæmpe del af kontrollen, hvilket jeg nok i sidste ende vil blive ret stresset af. Jeg har egentlig heller intet problem i at pakke og sende ordrerne selv Smile

Vh Anna

Fra Randers
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt tid siden jeg har været inde på Amino ...

Som der ganske rigtig bliver nævnt, så er der langt større chance for at du kan få en kontrakt i hus med en levereandør, hvis du kan fre,vise en professionel og præsentabel webshop. Det er af høj prioritet hos de fleste leverandører, at de der sælger deres tøj er seriøse forretninger.

Derfor synes jeg du skal starte med at kigge dig om efter en professionel webshop løsning, begynd at designe den og læg et par produkteksempler ind. Husk at du aldrig bare skal kopiere leverandørens billeder og lægge dem på din webshop - Så bliver du ikke populær! Når du har din webshop og dit webdesign på plads, så ringer du til en leverandør. Spørg hvem du skal tale med, hvis du gerne vil være forhandler af deres tøj. Og så er næste skridt at få deres godkendelse til et par af deres produktbilleder - Fordi du gerne vil fremvise dem din shop, med deres varer i som eksempel.

Kan du selv lave webdesign, eller har du brug for hjælp til dette?

De bedste hilsner Kathrine Svendsen

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)