Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Ranking Analyse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle af jer kan måske huske, at jeg for nogle år siden - i mit gamle bureau demMib.com, tilbød en online service under navnet SEO Supporten. Dengang var det en betalt service, som indeholdt en masse andet end ranking analyser. Men der kom aldrig rigtig nok kunder på denne service til, at det kunne betale sig, at køre den videre. Derudover rendte vi ind i nogle tekniske udfordringer, som jeg dengang ikke havde mulighed for at løse.

Mange var dog rigtig glade for de unikke features ved ranking analyserne og jeg besluttede derfor i min nye bureau, Waimea Digital, at vi ville tage det bedste fra det gamle SEO Supporten, lave en helt ny, bedre og mere stabil version og i stedet for at sælge det forære det væk, som en helt gratis service.

Og det er vi så nu blevet færdige med! 

Under navnet SEO Monitor har vi netop lanceret den helt nye service og jeg er faktisk blevet ret godt tilfreds med den. De første 200 kunder har allerede oprettet en konto og er begyndt at få deres første analyser - helt gratis. 

Du kan også tilmelde dig nu på seo.waimea.dk - det er som sagt helt gratis. Når du har oprettet en konto kan du tilføje et eller flere sites, som du ønsker at overvåge. 

Hvis du har kommentarer eller feedback er du meget velkommen til at smide dem her, så skal jeg nok svare så godt jeg kan :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)