Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager Management Software

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. jeg har et mindre lager med en masse forskellige ting, som mit firmaer bruger på forskellige events. Jeg leder efter et system som kan holde styr på hvad jeg har på lageret, hvad er ude på event, og som kan opdateres ved fx at have en computer stående på lageret, og så med måske stregkoder kan jeg skane varer ind og ud. når de bevæger sig mellem lager og events. er det muligt?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort svar, ja det er muligt

Længere svar, det er muligt men næppe hensigtsmæssigt. Det er sikkert et stort arbejde at lave stregkoderne hvis du kun har 1 enhed af mange forskellige varer, selve stregkode læseren kan købes i kina for ingen penge (så en til 12$). Det er som jeg lige ser det nemmere, at sætte stregkoder på en vare man masse producerer.

Det må være nemmere og billigere blot at give hver ting et nummer. Når i laver pakke seddel på computeren til begivenheden, så skal lageret bekræfte online når det er pakket. Hvis så jeres pc ved hvilke ting der tages ud, så ved den også at disse enheder mangler på lageret, Så skal lager arbejderen blot godkende hvilke varer der kommer retur i forhold til tidligere pakke ordre.

Jeg fornemmer i får mange af Jeres varer retur til lager, men det er svært at rådgive med så lidt info. I så fald er det tåbeligt at lave et system hvor i er tvunget til at scanne hver enkelt vare når den går ud/ind fra lageret, hvis i måske kan klare jer med 1-2minutter per event på computeren istedet for 20sekunder (både ud/ind) på hvert varenummer.

Det er sådan jeg tænker du bør gøre, det er jo ikke sikkert jeg har ret, men nu kan du jo vurdere det.

Mvh 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra det du skriver kan selv bygge applikationen i PODIO uden kode erfaring.

Vi håndter over 500 serienumre pt. fordelt på 50 varenumre. 

Det kører super smart og på alle platforme :) 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Naturligvis kan der konstrueres et system, der opfylde formålet - spørgsmålet er så hvordan. Derfor følgende spørgsmål som indledning:

- hvor mange forskellige "ting" skal der holdes styr på?

- findes der p.t. nogen registrering af disse?

- råder du over nogle programmer, som et system kunne baseres på - f.eks. Microsoft Office?

Se evt. www.supertekst-it.dk 

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Peter Braagaard . Tak for dit svar

- Vores lager er lavet af klare plastik kasser. med de forskellige ting i. Det kan være en kasse med 300 tudser. eller 200 sakse, eksembler.

Vi har nok max 5-600 forskellige varer. dog bliver nogle brugt mere end andre.

- Vi har ikke pt nogle registrering. Vi har kørt meget old school med et dokument men de forskellige ting som vi bruger til de forskellige events. Så streger vi ud og pakker på den måde.

- Hvad tænker du når du tænker programmer. vi har Microsoft Office. Selvom de fleste computere vi har på kontoret er MAC

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith Det lyder spændene. De har nogle bilige priser. Hvordan kan man gøre det?

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Indenfor Microsoft Office enkelte applikationer - Excel, Word, Outlook, Access o.s.v. er det muligt at tilpasse disse via VBA (Visual Basic for Applications) , som er programmeringssproget. Via dette kan de enkelte applikationer indgå i et givet system.

F.eks. kunne dit lager oprettes i Excel og bevægelserne kunne registreres via stregkode.

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ville man kunne gøre det. Jeg har ikke noget programerings viden

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Braagaard:

Hej

Indenfor Microsoft Office enkelte applikationer - Excel, Word, Outlook, Access o.s.v. er det muligt at tilpasse disse via VBA (Visual Basic for Applications) , som er programmeringssproget. Via dette kan de enkelte applikationer indgå i et givet system.

F.eks. kunne dit lager oprettes i Excel og bevægelserne kunne registreres via stregkode.



Hvorfor i alverden ville du lave sådan noget old school når der findes masse af gratis software løsninger til dette?
Selv en onlineshop ville kunne gøre det bedre!

http://listoffreeware.com/list-of-best-free-inventory-management-software/

Kender ingen af dem men der findes garanteret flere som kan netop det du vil.

Ellers kan jeg bygge en shop til dig med avanceret lagerstyring som kan finde alt med en scanner.

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg laver programmer til ind og ud scanning fra lager, endvidere sælger jeg printere og stregkodescannere til opgaven.

send din mail til sr@sr-trade.dk hvis du vil have et Amino venne tilbud på at få løst opgaven.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)