Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Sidder her, og planlægger at starte et nyt tøjmærke, hvor vi selv vil designe tøj, har allerede oplæg klar til t-shirt, og fået kontakt til en leverandør.
Mit spørgsmål er så, om det er sikkert at bruge bigcartel, som webshop til en start? Eller om der er andre muligheder uden man selv skal igang med at kode hjemmesiden?

Mvh Rasmus Madsen - BB Wear

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Prøv at kig på WordPress CMS med installation af WooCommerce. Herigennem har I tusindvis af muligheder ift. funktioner og design. Gå evt. på opdagelse på themeforrest og led imellem de mange muligheder. 

Hvis du vil se diverse webshops udarbejdet i WordPress er du velkommen til at tage et kig forbi vores referenceliste.

Der findes også løsninger såsom DanDomain og Wannafind hvor i køber adgang til et eksisterende system. Herigennem skal I blot være opmærksom på at I typisk ikke ejer systemet, men blot “lejer“. 

Held og lykke med projektet :-)  

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Simon :)

Tusinde tak for dette svar, jeg vil tage mig mig tid til at kigge nærmere på det i morgen, da jeg bestemt synes der ligger nogle gode muligheder deri.

Men, hvis man skal holde sig til Bigcartel - Er det noget som man sagtens ville kunne bruge uden problemer, som en start? :)

Mvh Rasmus

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmusbertelsen:

Men, hvis man skal holde sig til Bigcartel - Er det noget som man sagtens ville kunne bruge uden problemer, som en start? :)

Mvh Rasmus

Hmm. Nu hvor jeg kigger på det ser det ganske simpelt og overskueligt ud, så skal ikke afvise at det fungerer udmærket. Jeg har dog ingen erfaring med den specifikke løsning, så tør ikke give dig grønt lys på baggrund af min erfaring mm. Start evt. med deres gratis version og se om det fungerer efter hensigt :-) 

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi installerer gerne en prestashop gratis til dig, så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-).  Kontakt os gerne på info@netglobe.dk, så kan vi naturligvis se lidt nærmere på det. 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino de sidste par dage:

tøjmærke, tøjmærke, tøjmærke, tøjmærke, tøjmærke, tøjmærke, tøjmærke, tøjmærke, tøjmærke....

Det vil være en stor fordel for dig at finde på noget andet end tøjmærke. Det er den sværeste branche overhoved og chancen er for at det bliver til noget er meget minimal.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)