Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programerings pris.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

DETTE ER IKKE EN OPGAVE, men en undersøgelse af hvordan priserne ligger på området. 

Den søge mulighed der er her på siden : http://www.atm-chiptuning.com

Skal jeg også have lavet på den her side : http://www.ctech.dk

Hvad vil det koste at få lavet dette? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have taget stilling til den konkrete opgave, så er det jo bedst du finder dig en timepris selv og vurderet dine opgaver i timer - resten er jo simpel matematik.

Men hvad en programmeringstid skal koste er jo op til dig.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke programmere, men jeg har brug for en der kan klare sådan en opgave, og jeg skal vide hvad en pris på sådan en opgave vil være. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvordan din data er struktureret, hvis det er sat op som kategorier eller med tags, og hvis evt. data indtastning (oprettelse af bilerne) IKKE er en del af opgaven, så er det ikke vildt svært at sætte op.

1 - Hvis der allerede findes en udtræksfunktion der er sat ordentlig op, således at når man klikker på 'søg' så skal den kun bruge en korrekt formateret query, så kan det fikses på en lille dags tid ~ max 6 timer vil jeg mene og minimum 3.

2 - Hvis data udtrækket også skal sættes op, altså der hvor den reelt viser resultatet af en søgning så skal også kodes en custom query samt integreres med din posttype, det vil best case tage ~3 timer men hvis dataformatet er helt fucked eller temaet generelt ikke er godt lavet, så stiger sværhedsgraden jo exponentielt, optil at man snakker et helt nyt theme.

En normal timepris for programmering ligger vel mellem 500,- og 1000+ kr afhængig af hvor du får det lavet. nogle nyuddannede webintegratorer vil nok gå for betydeligt mindre.

Personligt arbejder jeg kun fastpris, og ville skulle vide lidt mere hvis du vil have en pris.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen altså oprettelse af hver enkel bil kan jeg godt selv lave, hvis det forgår på samme måde som nu. Det er ikke noget problem bare tidskrævende. Jeg har brug for at årgangen måske bare har forskellige intervaller. fx år 2000-2002, 2002-2004 osv.. 
Jeg har brug for at jeg bare kan klikke bilerne af, hvis de er fra år 2001 fx så skal de bliver vist hvis man fx tager 2000-2002. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, du har slået privatbeskeder fra ? men jeg sendte en besked til din virksomhedsprofil herinde på amino, men du må godt smide mig en mail på chris@lumosweb.net hvis du har lyst, så kan jeg sende det igen til dig hvis du ikke har fået det.

vh.

Chris

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)